Varenākais 'Ķīniešu Hummer' gatavojas debijai
Automobilizācijas pasaule ar nepacietību gaida jauna, iespaidīga spēkrata ienākšanu tirgū. Drīzumā oficiāli debitēs apvidus auto M-Hero M817 no Ķīnas, kas jau tagad tiek dēvēts par “ķīniešu Hummer” un solās pārspēt pat leģendāro Toyota Land Cruiser 300 savos gabarītos un jaudā.
Modeļa priekštecis M917 jau veiksmīgi tiek tirgots Āzijā, izpelnoties “ķīniešu Hummer” iesauku. Taču jaunais, “jaunākais brālis” M-Hero M817 ir vēl lielāks. Tā izmēri ir 5100 mm garumā, 1998 mm platumā un 1899 mm augstumā, ar riteņu bāzi 3005 mm. Salīdzinājumam, tas ir aptuveni par 10 cm garāks nekā Toyota Land Cruiser 300 un tā riteņu bāze ir gandrīz par 15 cm lielāka. Tas jau vien liecina par automobiļa ambiciozajiem mērķiem.
Iespaidīgā hibrīda piedziņa
M-Hero M817 ir lādējamais hibrīds (PHEV). Tā spēka iekārta balstās uz 1,5 litru turbo dzinēju, kas attīsta 197 zirgspēku, un to papildina elektriskie motori, kuru kopējā jauda sasniedz kolosālus 710 zirgspēkus. Automobilis ir aprīkots ar 2 pakāpju transmisiju un pilnpiedziņas sistēmu, kas nodrošina izcilu veiktspēju gan uz ceļa, gan bezceļa apstākļos.

Neskatoties uz tā masīvo būvi un 2817 kg svaru, M-Hero M817 maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 180 km/h, taču ražotājs sola pārsteidzoši zemu vidējo degvielas patēriņu – tikai 7,5 l/100 km, kas hibrīdam šādā izmērā ir patiesi iespaidīgi.
Inovācija sadarbībā ar Huawei
Šis apvidus auto ir īpašs arī ar to, ka tas ir pirmais modelis, kas izmanto jauno Tianyuan arhitektūru. Šī platforma ir radīta Dongfeng un Huawei kopīgā sadarbībā, integrējot spēka iekārtas komponentus, programmatūru un mākoņtehnoloģijas. Šī sinerģija liecina par jaunu ēru automobiļu ražošanā, kur MI (mākslīgais intelekts) un digitālās inovācijas spēlē arvien nozīmīgāku lomu.
Sekojiet mums līdzi: