Toyota sportisko GR saimi sagaida paplašināšanās
Toyota redz izaugsmi ar GR zīmolu un vēlas vairāk sporta automašīnu. Mēs esam par!
Ja vien vēlēšanās patiešām piepildās, būs trešās paaudzes Toyota GR86 – viegls, aizmugurējo riteņu piedziņas sporta kupeja no Japānas ražotāja. GR86 – kopā ar tā Subaru brāli BRZ un Mazda MX-5 Miata rodsteru – izceļas kā kaut kas tāds, kam, šķiet, nevajadzētu pastāvēt šodienas SUV apsēstajā pasaulē, kur pieejamas sporta automašīnas ar šaurām vai neesošām aizmugurējām sēdvietām varētu šķist pārdošanas (un peļņas) ziņā neloģiskas.
GR86 loma Toyota nākotnē
GR86 pilda ļoti svarīgu lomu kā pieejama, jautra sporta automašīna, kas rada vīrusveidīgu aizrautību braukšanas vidē, un tas ir kaut kas tāds, ko mēs vēlamies saglabāt Toyota un GR modeļu klāstā
saka Kūpers Eriksens, Toyota Motor North America produktu plānošanas un stratēģijas vecākais viceprezidents.
Tieši tāda ir GR misija – turpināt nodrošināt šāda veida aizraujošu un jautru transportlīdzekli
Eriksens teica MotorTrend intervijā. “Tāpēc, kad šis produkts noslēgs savu pašreizējo dzīves ciklu, mēs vēlētos to aizstāt ar kaut ko citu.”

Analogie salīdzinājumi un nākotnes apņemšanās
Eriksens salīdzina to ar jautājumu, vai būs nākamās paaudzes Toyota Tacoma pikaps.
Protams, galu galā mums būs nepieciešama nākamās paaudzes Tacoma, jo tai ir svarīga loma.” Nepieciešamība pēc nākamās paaudzes nišas modelim GR86 varētu būt mazāk acīmredzama, jo tā apjoms ir tik mazs, viņš atzīst. “Bet es jums saku, ka tam ir ļoti svarīga loma uzņēmumam un GR zīmolam, tāpēc mūsu nolūks būtu radīt foršu nākamās paaudzes modeli.
Pašreizējā GR86 un īpašais izdevums
Jaunā modeļa laiks vēl ir neskaidrs. Pagaidām pašreizējais modelis saņem uzmanību ar 2026. gada GR86 Yuzu Special Edition spilgtā dzeltenā krāsā, kas godina 2015. gada Scion FR-S Series 1.0 izdevumu (FR-S bija GR86 pirmā paaudze, kad Scion vēl pastāvēja; vēlāk tas kļuva par Toyota 86, un tagad otrās paaudzes modelis ir GR86). Tam ir tas pats 228 ZS 2,4 litru opozītmotors, taču ar Performance Pack standartā un iespēju izvēlēties sešpakāpju manuālo vai automātisko pārnesumkārbu. Toyota paziņojusi, ka ASV tiks pārdoti tikai 860 Yuzu eksemplāri.
Iespējamie pārtraukumi modeļu paaudzēs
Eriksens neatbildēja, vai starp pašreizējo GR86 modeli un tā pēcteci būs pārtraukums, kāds būs starp nākamo Supra paaudzi.
Pārtraukums? Mēs vēl neesam paziņojuši, kad beidzam pašreizējo, vai ne? Ja mums nav beigu datuma, es nevaru jums pateikt, vai būs pārtraukums.
Bet tas nebūtu viņa pirmā izvēle.
Mūsu vēlme nekad nav radīt pārtraukumu. Tas vienmēr ir suboptimāli
Kāpēc mēs vispār jautājam par pārtraukumiem? Tāpēc, ka Toyota Supra bija 20 gadu ilga pauze pirms tā atgriezās 2019. gadā ar piekto paaudzi. Bet Toyota sagaida īsāku pārtraukumu pirms sestās paaudzes.

Toyota MR2 atdzimšana?
Ko darīt ar vēl vienu sporta automašīnu: baumoto MR2 atdzimšanu? Eriksens vienīgi atzīmēja, ka arī viņš ir dzirdējis šīs baumas un komentāru nav.
GR zīmola panākumi un nākotnes vīzija
Deivids Kristss, TNMA Toyota nodaļas ģenerāldirektors, ļoti vēlētos redzēt vairāk sportisku GR transportlīdzekļu, papildus šodien piedāvātajiem GR Supra, GR86 un GR Corolla.
Ar GR zīmolu mēs esam pierādījuši, ka varam būvēt un pārdot jautrus, pieejamus un aizraujošus produktus, un mums nav jādodas stratosfērā ar cenām, lai izstrādātu jautru automašīnu. GR86, GR Corolla un GR Supra visi ir ienesuši labu aizrautību zīmolam
Kristss teica, ka GR modeļu klāsts ir bijis interesants, jo tas ir piesaistījis gan vecākus pircējus, gan jaunākus pircējus, kā sākotnēji tika prognozēts, tādējādi paātrinot izaugsmi ASV.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra