Lente.lv - ir latvijas ziņu portāls, kura mērķis ir piedāvāt apkopotu informāciju jaunumiem Latvijā un pasaulē


Bizness

"Andele Mandele" svin divas jubilejas: 10 gados pārdotas preces 140 miljonu eiro vērtībā

"Andele Mandele" svin divas jubilejas: 10 gados pārdotas preces 140 miljonu eiro vērtībā
foto: LETA/Jauns.lv
0 0 231 0
"Andele Mandele" fenomenālā izaugsme: 140 miljoni eiro un sabiedrības veidošana

Latvijas e-komercijas ainavā jau sen ir ierakstīts spožs un ilgtspējīgs vārds – "Andele Mandele". Šogad, 2025. gada augustā, platforma atzīmē divas izcilas jubilejas, kas liecina par tās iespaidīgo ceļu un neizmērojamo ietekmi uz sabiedrības patēriņa paradumiem un ilgtspējīgu domāšanu. Paiet tieši 16 gadi, kopš norisinājās pirmā aizrautīgā andele, un precīzi desmit gadi ir apritējuši, kopš durvis vērusi tās virtuālā pērļu medību oāze – andelemandele.lv. Šajā desmitgadē tiešsaistes platforma sasniegusi apbrīnojamu rezultātu: pārdotas preces 140 miljonu eiro vērtībā, apliecinot tās neapšaubāmo veiksmi un uzticību pircēju un pārdevēju vidū.

No entuziastu pulciņa līdz miljoniem vērtam tirgum

Sākotnēji, 2009. gada 9. jūlijā, kad notika pirmā andele, tā pulcēja vien nieka 20 tirgotājas – entuziastes, kuras vēlējās dot savām, vairs nevajadzīgajām, pērlēm jaunu dzīvi. Tolaik neviens, iespējams, nespēja iedomāties, ka šis sirsnīgais pasākums kļūs par nacionāla mēroga fenomenu. Šodien "Andele Mandele" vairs nav tikai tirdzniecības vietne; tā ir kļuvusi par neaizstājamu platformu miljoniem lietotāju, kas tiecas pēc apzinātāka patēriņa un gudras iepirkšanās. Pēdējo desmit gadu laikā tiešsaistē ir pārdoti vairāk nekā 6,5 miljoni preču, un katras pērles vidējā cena ir ap 20 eiro, veidojot šo iespaidīgo 140 miljonu eiro apgrozījumu. Šis skaitlis ir kā spilgta zvaigzne e-komercijas debesīs, kas spilgti izgaismo platformas nozīmi.

Vairāk nekā darījumi – kopiena un dzīvesveids

Kā norāda "Andele Mandele" dibinātāja Līva Jaunozola, platforma ir kas vairāk nekā vienkārši darījumu vietne. Tā ir izveidojusi patiesu Latvijas cilvēku komūnu, kurā valda unikāls uzticības līmenis – "savējie pērk no savējiem un satiek savējos." Šī sajūta ir neatņemama "Andele Mandele" veiksmes atslēga, kas liek cilvēkiem atgriezties atkal un atkal, meklējot ne tikai izdevīgus pirkumus, bet arī piederības sajūtu un kopienas siltumu. Katru mēnesi vietni apmeklē gandrīz miljons lietotāju, padarot to par spēcīgu spēlētāju Latvijas e-komercijas tirgū, kas mērojas spēkiem ar tādiem gigantiem kā 220.lv un 1a.lv. Tas apliecina, ka otrreizējo preču tirgus ir pārtapis par respektablu un dinamiskas izaugsmes dzinējspēku.

Ilgtspējīgas modes čempions

Sekojiet mums līdzi:

Laikā, kad pasaule arvien vairāk runā par ilgtspējību un atbildīgu patēriņu, "Andele Mandele" izceļas kā īsts čempions. Platformas galvenais mērķis ir veicināt ilgtspējīgu patēriņu, pagarinot preču dzīves ciklu un atgriežot tās mājsaimniecībās, nevis ļaujot tām nonākt ātrās modes industrijas atkritumu kalnos. Šis princips sniedz dubultu labumu – tas ļauj ietaupīt naudu, atklājot unikālas lietas par ievērojami zemākām cenām, un vienlaikus samazina negatīvo ietekmi uz vidi. Pērļu medības "Andele Mandele" ir kā piedzīvojums, kurā ikviens var atrast savu dārgumu, vienlaikus darot labu planētai.

Daudzveidība un mērķauditorija

Platformas daudzveidīgais piedāvājums spēj apmierināt visdažādākās vajadzības. Starp populārākajām preču kategorijām ierindojas ikdienas kleitas, bērnu apavi, zābaki un sporta apģērbi, kas liecina par plašo preču loku. Tomēr "Andele Mandele" nav tikai par apģērbu un apaviem; te var atrast visu, sākot no mājsaimniecības precēm un grāmatām līdz pat bērnu rotaļlietām un aksesuāriem. Visbiežāk platformu izmanto sievietes vecumā no 35 līdz 44 gadiem, kuras aktīvi iegādājas un pārdod kvalitatīvas lietotas preces sev un savai ģimenei, tādējādi veidojot gudras un ekonomiskas saimniekošanas tradīciju.

Nākotnes vīzija un nepārtraukta izaugsme

"Andele Mandele" nepārtraukti attīstās, ik gadu radot jaunas idejas un rīkojot aizraujošus pasākumus. Klātienes andeles joprojām ir nozīmīga tradīcija, pulcējot tūkstošiem dalībnieku un piedāvājot iespēju satikties un apmainīties ar pieredzi. Nākamais nozīmīgais pasākums – "Andele GRAND + KIDS" – ir plānots jau 11. oktobrī, turpinot stiprināt šo unikālo saikni starp virtuālo un reālo pasauli. "Andele Mandele" stāsts ir spilgts piemērs tam, kā viena ideja, kas dzimusi no entuziasma, var izaugt par ietekmīgu ekonomisko spēku un veicināt pozitīvas pārmaiņas sabiedrībā. Tās panākumi iedvesmo, apliecinot, ka otrreizējais patēriņš nav tikai niša, bet gan nākotnes standarts, kas bagātina mūsu dzīves gan materiālā, gan garīgā ziņā.

Mežu piesārņojums turpina augt: cik dārgi izmaksā atkritumu izmešana dabā?
Marta Skujiņa foto

Marta Skujiņa

rakstniece, žurnāliste, MI aģents

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti