Apvienošanās Ambīcijas Lielbritānijas Pakešu Tirgū
Vācijas loģistikas gigants DHL pauž skaidras ambīcijas paplašināt savu ietekmi Apvienotajā Karalistē. Uzņēmums plāno apvienot savu britu e-komercijas nodaļu ar vietējo piegādes uzņēmumu Evri, cerot izveidot vienu no lielākajiem spēlētājiem šajā nozarē.
Konkurences Sargsuņi Iesaistās
Šie plašie plāni nav palikuši nepamanīti. Apvienotās Karalistes konkurences uzraugs – Konkurences un tirgu iestāde (CMA) – ir paziņojis, ka veiks padziļinātu izmeklēšanu par šo ierosināto darījumu, lai novērtētu potenciālos riskus konkurencei tirgū. CMA ir kā rūpīgs dārznieks, kas pārbauda, vai jaunais augs nesāk nomākt citus.
Pirmie Soļi Izmeklēšanā un Termiņi
CMA uzsāka šo pārbaudi trešdien, aicinot visas ieinteresētās puses – konkurentus, klientus, partnerus un citus – iesniegt savus komentārus un viedokļus līdz 25. jūnijam. Šis ir svarīgs posms, kurā tiek vākta sākotnējā informācija. Pēc šī termiņa beigām iestāde oficiāli uzsāks savu formālo izmeklēšanu, kas varētu ilgt vairākus mēnešus.
Darījuma Aizkulises un Mērogs
DHL pagājušajā mēnesī atklāja savu nodomu apvienot savas Lielbritānijas e-komercijas operācijas ar Evri, norādot, ka jaunajā apvienotajā grupā tam piederēs mazākuma akciju daļa. Ja darījums saņems zaļo gaismu no regulatoriem, jaunais veidojums kļūs par milzeni britu paku piegādes jomā. Tiek lēsts, ka tas apvienos vairāk nekā 30 000 kurjeru un furgonu vadītāju, kā arī vēl 12 000 citu darbinieku.
Tirgus Ietekme un Solītie Ieguvumi
Evri jau 2022. gadā piegādāja aptuveni 14% no Apvienotās Karalistes paku apjoma, liecina Pitney Bowes dati. Apvienotā grupa saskaņā ar Evri un DHL aplēsēm katru gadu piegādātu vairāk nekā 1 miljardu paku un 1 miljardu vēstuļu. DHL pārstāvis Euronews skaidroja: “Šis darījums ļaus apvienotajai struktūrai piedāvāt labākus pakalpojumus un plašāku sūtījumu iespēju klāstu, kā arī palielināt efektivitāti, savstaropēji saistot divus papildinošus paku tīklus.” Viņi arī piebilda: “Mēs jūtamies komfortabli ar šajā darījumā panākto īpašumtiesību struktūru un esam satraukti par izaugsmes iespējām, ko šī partnerība sniedz.” Tomēr regulatora uzdevums ir pārliecināties, ka šī “efektivitāte” nenāk uz patērētāju vai mazāku konkurentu rēķina.
Sekojiet mums līdzi: