"Origo" pārtapšana: atbilde uz augošo pieprasījumu un jaunās garšas centrā
Rīgas sirds pulsē arvien straujāk, un tirdzniecības centrs "Origo", kas ir kļuvis par dinamisku pilsētvides epicentru, reaģē uz šo enerģiju ar vērienīgu ēdināšanas zonas paplašināšanu. Šī stratēģiskā kustība ir ne tikai atbilde uz nepārtraukti augošo apmeklētāju pieprasījumu, bet arī drosmīgs solis, lai pārvērstu centru par patiesu gastronomijas galamērķi, piedāvājot pilnīgi jaunu pieredzi gan rīdziniekiem, gan pilsētas viesiem. "Origo" jau gadiem ilgi ir bijis ne tikai iepirkšanās, bet arī satikšanās un atpūtas vieta, un šī attīstība vēl vairāk nostiprinās tā pozīciju kā pilsētas dzīves neatņemamu sastāvdaļu.
Gastronomiskā revolūcija: "Foodhall" ienākšana un jauni horizonti
Šoruden, 2025. gada rudenī, "Origo" atvērs durvis inovatīvam ēdināšanas konceptam – "Foodhall". Šī vairāk nekā 840 kvadrātmetru plašā telpa ir iecerēta kā stratēģiska tikšanās vieta, kurā apvienotas modernas gastronomiskās tendences un daudzveidīgs piedāvājums visām gaumēm. "Foodhall" kļūs par patiesu garšu svētkiem, kur ikviens apmeklētājs atradīs sev tīkamu maltīti – no ātrām uzkodām līdz pilnvērtīgām pusdienām un vakariņām. Tas ir apliecinājums "Origo" vīzijai būt ne tikai tirdzniecības punktam, bet arī sociālam un kultūras mezglam, kur cilvēki var baudīt ne tikai iepirkšanos, bet arī augstvērtīgas kulinārās baudas.
Šis vērienīgais paplašinājums nav spontāns lēmums, bet gan loģisks solis, ņemot vērā "Origo" iespaidīgos apmeklētības rādītājus. Tikai 2024. gadā tirdzniecības centru apmeklēja vairāk nekā 20,5 miljoni cilvēku, kas ir par 3% vairāk nekā iepriekšējā gadā. Šie skaitļi runā paši par sevi un skaidri norāda uz nepieciešamību attīstīt un pilnveidot piedāvājumu, lai apmierinātu pastāvīgi pieaugošo pieprasījumu.
Zīmolu daudzveidība un inovācijas ēdināšanas ainā
Lai gan "Foodhall" ir gaidāmākais jaunums, "Origo" ēdināšanas segmentā jau notikušas ievērojamas pārmaiņas. Pagājušajā gadā piedāvājumu papildināja Āzijas virtuves restorāns "Ginger", kas atnesa eksotiskas garšas tieši Rīgas centrā, un Baltijā lielākā "Caffeine" kafejnīca ar plašu āra terasi, kura priecē apmeklētājus siltajās dienās. Šie jaunpienācēji, kopā ar jau iemīļotajiem zīmoliem, veido dinamiska un daudzveidīga kulinārā ceļojuma iespējas. Tirdzniecības centra vadība mērķtiecīgi strādā, lai katrs apmeklētājs, neatkarīgi no viņa gaumes un vēlmēm, atrastu kaut ko īpašu.
Šī ekspansija ir daļa no plašākiem "Rīgas centrālā biznesa rajona" attīstības plāniem, kas stiprina pilsētas centru kā modernu un dinamisku darījumu, iepirkšanās un atpūtas vietu. "Origo" jau kopš 2020. gada vērienīgās rekonstrukcijas un paplašināšanas ir kļuvis par vienu no modernākajiem centriem Latvijā, un šīs jaunākās investīcijas liecina par nepārtrauktu vēlmi pilnveidoties.
Ilgtspējīga attīstība un nākotnes vīzija
"Origo" attīstības stratēģija aptver ne tikai tirdzniecības un ēdināšanas platības. Jau agrāk ir veikti ievērojami ieguldījumi, piemēram, uz ēkas jumta uzstādot lielāko saules enerģijas paneļu parku Rīgas centrā, kas apliecina centra apņemšanos ilgtspējīgai un videi draudzīgai darbībai. Šī plašāka pieeja, kas integrē biznesu, iepirkšanos, pakalpojumus un tagad arī vēl plašāku ēdināšanas piedāvājumu vienuviet, veido patiesi mūsdienīgu pilsētas telpu, kas atbilst 21. gadsimta prasībām. Tā ir vieta, kurā satiekas dažādas funkcijas, radot sinerģiju, kas bagātina visu apkaimi.
Attīstoties "Rail Baltica" projektam, "Origo" atrašanās vieta kļūst vēl stratēģiskāka, pārvēršoties par multimodālu sabiedriskā transporta mezglu, kas vēl vairāk palielinās apmeklētāju plūsmu un komerciālo potenciālu. Šī ēdināšanas segmenta paplašināšana ir vērsta uz to, lai efektīvi izmantotu šo milzīgo potenciālu, piedāvājot augstvērtīgus pakalpojumus visiem, kas ik dienas šķērso vai apmeklē Rīgas centru.
Pilsētas pulss – garšu un pieredzes simfonija
Jaunā "Foodhall" atvēršana un esošo ēdināšanas zīmolu paplašināšana ir vēl viens apliecinājums "Origo" ambīcijām saglabāt līderpozīcijas mainīgajā tirdzniecības un pakalpojumu vidē. Tā nav tikai vietu pievienošana, bet gan rūpīgi izplānota stratēģija, lai radītu jaunas emocijas un neaizmirstamas garšu pieredzes. Šī iniciatīva bagātinās Rīgas kulināro ainavu un piedāvās apmeklētājiem vēl vairāk iemeslu pavadīt laiku šajā dinamiskajā tirdzniecības centrā, baudot mirkli kopā ar draugiem, ģimeni vai kolēģiem. "Origo" turpina būt uzticams sabiedrotais pilsētas izaugsmē, pielāgojoties un pat radot jaunas tendences, lai nodrošinātu maksimālu komfortu un prieku ikvienam, kas tajā viesojas.



Sekojiet mums līdzi: