
Biļešu Serviss mātes uzņēmums PLG turpina stratēģisku paplašināšanos un nostiprina līderpozīciju Centrāleiropā
PLG turpina stratēģisku paplašināšanos
PLG, mātes uzņēmums, kas pārvalda Biļešu Serviss zīmolu Latvijā, ir paziņojis par turpmāku stratēģisku paplašināšanos Centrāleiropā. Šī attīstība ir vērsta uz uzņēmuma līderpozīcijas nostiprināšanu reģionā, kas pēdējos gados ir kļuvusi par svarīgu tirgu biļešu tirdzniecības jomā.Partnerība ar GoOut un Ticketstream iegāde
Svarīgs solis šajā paplašināšanā bija sadarbība ar Čehijas meitas uzņēmumu GoOut, ar kura palīdzību PLG ir veikusi Ticketstream iegādi. Ticketstream ir otrais lielākais biļešu tirdzniecības uzņēmums Čehijā, un šī stratēģiskā iegāde ļaus PLG paplašināt savu pakalpojumu klāstu un nostiprināt savu klātbūtni Centrāleiropā.Biļešu Serviss nostiprina pozīcijas Latvijā
Papildus starptautiskajai izplešanai, Biļešu Serviss turpina attīstīt savas darbības Latvijā, piedāvājot klientiem plašu biļešu tirdzniecības iespēju klāstu. Sabiedrība plāno turpināt ieguldījumus inovācijās un tehnoloģijās, lai uzlabotu lietotāju pieredzi un nodrošinātu ērtus risinājumus pasākumu apmeklētājiem.Nākotnes attīstība un izaicinājumi
PLG apņēmība nostiprināt savu pozīciju Centrāleiropā ir skaidra, taču uzņēmumam būs jāsaskaras ar vairākiem izaicinājumiem, tostarp konkurences pieaugumu un mainīgajām tirgus prasībām. Šī stratēģiskā paplašināšanās var ne tikai veicināt uzņēmuma izaugsmi, bet arī radīt jaunas iespējas izaugsmei un inovācijām reģionā.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz JAUNS.LV portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit