
Česlavs Batņa: IZM negrib sadzirdēt, ka skolām trūkst mācību līdzekļu
```html
Trūkstošie mācību līdzekļi Latvijas skolās
Pēdējā laikā izglītības joma Latvijā ir nonākusi uzmanības lokā, un tas ir saistīts ne tikai ar skolotāju atalgojuma jautājumiem, bet arī ar trūkstošajiem mācību līdzekļiem. Česlavs Batņa, izglītības eksperts, ir izteikušas nopietnas bažas par to, ka Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) nevēlas uzklausīt nozares organizāciju, darba devēju, pedagogu un izglītības iestāžu prasības attiecībā uz šo problemātiku.Ministru kabineta lēmums un tā sekas
Pērn Ministru kabinets pieņēma lēmumu par pasākuma "Izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas attīstība un nodrošināšana" īstenošanas noteikumiem, piešķirot tam vairāk nekā 21 miljonu eiro. Šāda summa varētu šķist ievērojama, taču jāpatur prātā, ka šie līdzekļi tiek novirzīti projektam, kas, lai gan ir svarīgs, nenodrošina nepieciešamo finansējumu citām būtiskām izglītības jomas prioritātēm, tostarp pedagogu atalgojumam un mācību līdzekļiem.Mācību līdzekļu nozīme skolu attīstībā
Mācību līdzekļi ir neaizvietojams elements skolu kapacitātes stiprināšanā, jo tie nodrošina skolēniem iespēju iegūt kvalitatīvu izglītību un attīstīt savas prasmes un zināšanas. Tomēr, neskatoties uz to, IZM šķiet, ka nevēlas atzīt problemi un raukties pie iespējas pārdalīt līdzekļus, kas varētu tikt izmantoti arī mācību līdzekļu iegādei, kas savukārt varētu uzlabot izglītības kvalitāti.Aicina uz pārdomām un rīcību
Česlavs Batņa aicina valdību un IZM rūpīgi izvērtēt pašreizējo situāciju un nodrošināt, ka izglītības jomas nepieciešamības tiek uzklausītas. Ir svarīgi, lai skolu attīstība nenonāktu apspiestajā situācijā, kurā skolu kapacitāte ir apdraudēta trūkstošo mācību līdzekļu dēļ. Tāpēc Batanja aicinājumi skan arvien uzstājīgāk – tikai skaidra rīcība un ieguldījumi var nodrošināt Latvijas izglītības sistēmas nākotni. ```
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit