
Kā norit cīņa ar negodprātīgajiem taksometru vadītājiem lidostā
Rīgas lidostas situācijas uzlabošanās
Rīgas lidostā situācija ar negodprātīgiem taksometru vadītājiem pēdējā laikā ir stabilizējusies. Saskaņā ar Rīgas lidostas valdes priekšsēdētājas Lailas Odiņas teikto, lidostā veikti pasākumi, lai kontrolētu un samazinātu negodprātīgu taksometru darbību, kas iepriekš radīja plūstošas sūdzības no pasažieriem par nepamatotām cenām un sliktiem pakalpojumiem.Veiktās izmaiņas regulējumā
Lai uzlabotu pasažieru pieredzi, lidostas pārvalde ir ieviesusi jaunas regulācijas taksometru operēšanai lidostas teritorijā. Taksomenu uzņēmumiem ir uzliktas stingrākas prasības attiecībā uz cenu skaidrošanu un vadītāju uzvedību. Taksometru pierakste tiek stingri kontrolēta, un katram vadītājam ir jābūt identificējamai informācijai, lai nodrošinātu caurskatāmību.Pasažieru un nozares atsaucība
Šīs izmaiņas ir patikušas gan pasažieriem, gan taksometru pakalpojumu sniedzējiem, kas darbojas godprātīgi. Pasažieri, kuri izmanto lidostas taksometru pakalpojumus, ir izteikuši pateicību par uzlabojumiem un drošības sajūtu. Savukārt godprātīgie taksometru vadītāji priecājas par konkurences apstākļu uzlabošanos, jo tas viņiem ļauj piedāvāt kvalitatīvākus pakalpojumus.Turpmākie plāni un uzdevumi
Laila Odiņa norāda, ka Rīgas lidosta turpinās strādāt pie situācijas uzlabošanas, sekojot līdzi nākotnē kārtējo negodprātīgo taksometru aktivitātēm. Lidostas pārvalde plāno veikt regulāras pārbaudes un izvērtēšanas, lai nodrošinātu, ka regulējums tiek ievērots un nepieļautu nelikumību atkārtošanos. Pirmās divas nedēļas pēc jauno noteikumu stāšanās spēkā jau ir parādījušas pozitīvus rezultātus, un lidostas vadība ir apņēmības pilna turpināt šo ceļu.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit