
Kampaņā «Es izvēlos runāt» veicinās bērnu un jauniešu izpratni par interneta drošību
Kampaņas mērķis un laiks
Bērnu aizsardzības centra (BAC) Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunis 116111 no 10. līdz 16. februārim organizē kampaņu "Es izvēlos runāt". Šīs kampaņas galvenais mērķis ir palielināt bērnu un jauniešu izpratni par interneta drošību, uzsverot emocionālās vardarbības riskus, ar kuriem tie var saskarties tiešsaistē.Emocionālā vardarbība internetā
Mūsdienās internets ir kļuvis par svarīgu informācijas avotu un saziņas platformu, taču tam ir arī savi riski. Būtiska daļa no kampaņas ir vērsta uz emocionālās vardarbības aspektiem, kas nereti paliek nepamanīti. Bērni un jaunieši tiek mudināti atpazīt, ko nozīmē emocionālā vardarbība, kādi ir tās simptomi un kur meklēt palīdzību.Uzticības tālrunis kā atbalsts
Uzticības tālrunis 116111 ir pieejams gan bērniem, gan jauniešiem, lai sniegtu profesionālu atbalstu un palīdzību. Kampaņas laikā bērni tiks aicināti nebaidīties dalīties ar saviem piedzīvotajiem grūtībām un meklēt atbalstu, ja viņi saskaras ar emocionālo vardarbību vai citiem ar interneta drošību saistītiem jautājumiem.Aicinājums runāt un dalīties
BAC uzsver, ka kampaņas "Es izvēlos runāt" mērķis ir ne tikai informēt, bet arī stiprināt bērnu un jauniešu spēju runāt par savām sajūtām un problēmām. Kampaņa mudina jauniešus apzināties, ka runāšana var būt pirmais solis ceļā uz risinājumu un ka viņi nav viens paši savās likstās. Kampanjas norises laikā ikviens ir aicināts piedalīties, dalīties savā pieredzē un atbalstīt citus, veidojot drošāku un atbalstošāku tiešsaistes vidi.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz LSM portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit