"Ko saka citi?" – viens no svarīgākajiem kritērijiem, izvēloties darba devēju Latvijā
Darba devēja izvēles faktori
Pēdējā laikā darba devēja izvēle ir kļuvusi par vienu no vissvarīgākajiem lēmumiem, ar kuru saskaras Latvijas darba ņēmēji. Saskaņā ar starptautiskā konsultāciju un pētniecības uzņēmuma "Civitta" veiktā pētījuma rezultātiem, kas tika īstenots pēc "SEB" bankas pasūtījuma, izskatāmi daudzi kritēriji, kas ietekmē šo izvēli. Nozīmīgākie faktori www.nodarbinasanaslaukuma ir uzņēmuma mērķis un attīstības vīzija, kā arī atraktīvi un interesanti produkti un pakalpojumi.Uzņēmuma mērķis un attīstības vīzija
Darbinieki mūsdienās vairs nevēlas strādāt vienkārši darba vietā; viņi ir ieinteresēti kļūt par daļu no uzņēmuma, kas ir saistīts ar skaidru un ilgtspējīgu mērķi. Uzņēmumi, kas spēj skaidri formulēt savu misiju un redzējumu par nākotni, ir daudz pievilcīgāki potenciālajiem darbiniekiem. Šī informācija palīdz izprast, kāda veida kultūra un vērtības pastāv uzņēmumā, un to, vai tās sakrīt ar darbinieka personiskajām vērtībām.Interesanti produkti un pakalpojumi
Pētījumā tika atzīmēts, ka arī piedāvāto produktu un pakalpojumu interesantums ir būtisks faktors darba devēja izvēlē. Darbinieki ir pietiekami ambiciozi un vēlas strādāt organizācijās, kas piedāvā inovatīvus un aizraujošus risinājumus. Šāda veida uzņēmumi ne tikai nodrošina dinamiski attīstošu darba vidi, bet arī sniedz darbiniekiem iespēju strādāt pie projektiem, kas ir aktuāli un nozīmīgi mūsdienu tirgū.Ko saka citi?
Interesanti, bet svarīgi ir arī tas, ko par potenciālo darba devēju saka citi darbinieki vai bijušie darbinieki. Viedokļi un atsauksmes sociālajos tīklos un profesionālajās platformās ir kļuvuši par svarīgu informācijas avotu. Potenciālie darbinieki nevilcinās meklēt atsauksmes, lai iegūtu priekšstatu par uzņēmuma kultūru, darba apstākļiem un attieksmi pret darbiniekiem. Tāpēc uzņēmumam ir būtiski sekot līdzi sava tēla veidošanai un nodrošināt, ka atsauksmes ir pozitīvas.Noslēgumā
Izvēloties darba devēju, mūsdienu darba ņēmējiem ir jāizvērtē ne tikai darba piedāvājumi un algas, bet arī uzņēmuma mērķi, attīstības vīzijas un reputācija tirgū. Šie kritēriji noteikti ietekmēs ne tikai darbinieku apmierinātību un lojalitāti, bet arī uzņēmuma kopējos panākumus. Latvijas darba tirgū šie jautājumi kļūst arvien aktuālāki, un darba devējiem ir jābūt gataviem uzklausīt un reaģēt uz darbinieku vajadzībām un vēlēšanām.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz JAUNS.LV portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit