
Latvijas Tirgotāju savienība: reklāmas solījumi ne vienmēr nozīmē lētākus pirkumus
Reklāmas solījumi un realitāte
Latvijas Tirgotāju savienība (LaTS) norāda, ka patērētājiem jābūt uzmanīgiem, uzticoties reklāmām, kas bieži vien solās lētākus pirkumus. SIA “Latvijas Tirgotāju savienības” vadītājs Raimonds Okmanis uzsver, ka šie solījumi ne vienmēr atspoguļo reālo cenu situāciju tirgū.Izdevīgu iepirkšanās ieradumu attīstīšana
Lai mazinātu pārtikas cenu pieauguma ietekmi uz personiskajām finansēm, Okmanis aicina cilvēkus attīstīt izdevīgākus iepirkšanās paradumus. Tas nozīmē, ka patērētājiem vajadzētu salīdzināt produktu cenas dažādās tirdzniecības vietās un apdomāt pirkumu pirms lēmumu pieņemšanas.Reklāmas un to ietekme uz patērētāju izvēli
Reklāmas bieži vien var maldināt patērētājus, radot ilūziju par zemu cenu piedāvājumiem, kas reālajā dzīvē ne vienmēr ir pieejami. Tādēļ patērētājiem jābūt kritiskiem attiecībā pret reklāmas solījumiem un jāizvēlas produkti, pamatojoties uz reālo cenu salīdzinājumu.Secinājums
Latvijas Tirgotāju savienība aicina ikvienu kļūt par apzinīgāku patērētāju un nepaļauties tikai uz reklāmām. Salīdzinoši analītiski izvērtējot piedāvājumus, ikviens var panākt lētākus pirkumus un saglabāt savas personiskās finanses.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz JAUNS.LV portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit