
"Uniqlo", "Starbucks", "Primark" – arī Latvijā? Kas attur jaunu starptautisku zīmolu ienākšanu
Starptautiskie zīmoli un Latvijas tirgus
Latvija ir zināma kā valsts ar bagātu kultūru un strauji augošu ekonomiku, taču daudzu starptautisko zīmolu, piemēram, "Uniqlo", "Starbucks" un "Primark", ienākšana uz vietējā tirgus joprojām ir nenoteikta. Šie zīmoli ir izpelnījušies lielu popularitāti citviet pasaulē, taču Latvija joprojām ir palikusi bez to klātbūtnes."Uniqlo" - apģērbs ar stilu
Daudziem zīmols "Uniqlo" asociējas ar tenisa leģendu Rodžeru Federeru, kurš ir tā globālais vēstnieks. Ieva, kura bieži iepērkas šī zīmola e-veikalā, norāda, ka būtu lieliski, ja Latvijā būtu iespēja iegādāties "Uniqlo" apģērbu klātienē. Tomēr viņa piebilst ar smaidu, ka pastāv risks, ka pretī nāktu kāds līdzīgās drēbēs. Tas parāda, ka vietējais tirgus var būt pilns ar dažādām iespējām un izaicinājumiem."Starbucks" un vietējās kafejnīcas
Runājot par "Starbucks", Ieva atzīst, ka Latvijas vietējās kafejnīcas ir patiešām īpašas un viņa nedomā, ka "Starbucks" ir nepieciešams šajā tirgū. Kafejnīcu kultūra ir dziļi iesakņojusies Latvijā, un vietējie uzņēmēji ir izveidojuši plašu piedāvājumu, kas atbilst dažādām gaumēm. Tādēļ šķiet, ka "Starbucks" vēl varētu pagaidīt, jo tas nevar piedāvāt to pašu autentiskumu, kādu nodrošina vietējās kafejnīcas."Muji" - noderīgs alternatīvs piedāvājums
Interesanti, ka Ieva uzskata, ka japāņu mājlietu un ikdienas preču veikals "Muji" būtu daudz noderīgāks Latvijā. Šis zīmols pazīstams ar savu funkcionālo un minimālistisko pieeju, kas varētu ietilpt vietējo patērētāju gaumē. "Muji" piedāvājums varētu aizpildīt nišu, kas Latvijā pašlaik nav pietiekami pārstāvēta.Noslēdzot - zīmolu ienākšanas izaicinājumi
Kopumā, kamēr vietējie patērētāji izsaka interesi par starptautiskajiem zīmoliem, šķiet, ka ir vairākas barjeras, kas attur jaunu starptautisku zīmolu ienākšanu Latvijā. Tās var būt tirgus īpatnības, vietējā konkurence un patērētāju vēlmes. Bez šaubām, tā ir tēma, par kuru var domāt un diskutēt, jo starptautiskie zīmoli, iespējams, varētu pievienot vērtību Latvijas tirgum un sniegt plašākas izvēles iespējas patērētājiem.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit