Vesels laikmets. Un vesela skaistuma ēra. "Amoralle" veikals Rīgā tiek slēgtsStils un mode
Foto un virsraksts: TV3
  • 2025. gada 9. maijs 20:06
  • TV3
  • 72

Vesels laikmets. Un vesela skaistuma ēra. "Amoralle" veikals Rīgā tiek slēgts

Amoralle veikala slēgšana: Kāds jauns periods aizsākas

Latvijā, Rīgā, no šodienas tiks slēgts viens no pirmajiem un iemīļotajiem zīmoliem, kas veltīts sieviešu skaistumam un estētikai – “Amoralle”. Šis vēstījums nāk no zīmola dibinātājas, Ineses Vakses, kas sociālajos tīklos dalījusies ar emocionālu ierakstu, apliecinot, ka pēc vairāk nekā 16 gadu pastāvēšanas ir pienācis laiks atvadīties.

Vēsture un devums Latvijas modes industrijā

“Amoralle” zīmols ir bijis ne tikai veikals, bet arī simbols sieviešu neatkarībai un skaistuma svinēšanai. Kopš 2007. gada, kad zīmols tika dibināts, tas ir kļuvis par ikonu Latvijas modes industrijā, piedāvājot unikālu apģērbu un aksesuāru klāstu. Zīmola radītais estētiskais izskats un kvalitāte ir piesaistījusi ne tikai vietējos, bet arī starptautiskos pircējus.

Emocionāls atvadu vēstījums

Inese Vakse, daloties savās domās par slēgšanu, uzsvēra, ka šī nebūt nav tikai biznesa lēmums, bet emocionāls solis, kas liecina par jauniem sākumiem. Viņa izteica pateicību saviem darbiniekiem, klientiem un visiem, kas šajā ceļojumā stāvējuši blakus. “Mīļie, pēc vairāk nekā 16 gadiem ir pienācis laiks pateikt vārdus, kurus nekad nebūtu iedomājies rakstīt: ‘Amoralle’ veikals Rīgā tiek slēgts,” raksta Inese, paužot vēlmi saglabāt skaņdarba atmiņas.

Skaistuma ēras beigas un jauni izaicinājumi

“Amoralle” veikala slēgšana var tikt interpretēta kā vesels laikmets, kas noslēdzas Latvijas modes aizkulisēs. Tas liek domāt, ka, lai arī šis zīmols aizver durvis, viņa radītā estētika un vērtības turpinās dzīvot ne tikai modes pasaulē, bet arī ikdienas dzīvē. Tā kā skaistums un radošums radušies arī citu zīmolu un dizaineru izdomā, iespējams, “Amoralle” mantojums iedvesmos jaunu paaudzi veidot Latvijas skaistuma ēras nākotni.

Apvienošanās nākotnei

Lai arī žēl par slēgšanu, šī situācija var sniegt iespēju jaunajiem dizaineriem un zīmoliem attīstīt un bagātināt Latvijas modes skatījumu. “Amoralle” mantojums paliks aktuāls un būs par pamatu dažādām jaunām idejām, kas nākotnē var pārsteigt gan vietējos, gan starptautiskos patērētājus. Pēc visiem šiem gadiem katrs stāsts beidzas, bet jauni ceļi tikai sākas.

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz TV3 portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas