Lente.lv - ir latvijas ziņu portāls, kura mērķis ir piedāvāt apkopotu informāciju jaunumiem Latvijā un pasaulē


Tehno

Autoparka eksperta vērtējums: Jaunais Volkswagen Transporter Panamericana - darbam radīts partneris ar būtiskiem uzlabojumiem

Autoparka eksperta vērtējums: Jaunais Volkswagen Transporter Panamericana - darbam radīts partneris ar būtiskiem uzlabojumiem
Šis Volkswagen teicami demonstrē jaunās kabīnes iespējas, kas pieejamas arī lētākiem Transporter.|foto: Ekrānuzņēmums/Jauns.lv
0 0 82 0
Ieskats jaunajā paaudzē: Autoparka vadītāja vērtējums par Volkswagen Transporter Panamericana

Brīdī, kad darba ikdiena rit straujā tempā un katrs pārvadātais centimetrs un kilograms ir zelta vērtē, komerciālais transports kļūst par uzticamu partneri vai, tieši pretēji, par pastāvīgu galvassāpi. Tāpēc ar īpašu interesi un profesionālu aci autoparka vadītājs Mārtiņš Irmanis no uzņēmuma “Sanitex”, kura pārraudzībā ir iespaidīgs autoparks, tostarp virkne Volkswagen komercautomobiļu, metās izpētīt jaunāko “bulli” saimes papildinājumu – Volkswagen Transporter Panamericana. Volkswagen ar lepnumu dēvē šo modeli par labāko savā klasē, un Mārtiņa pieredze sniedz neatsveramu skatu no reālās pasaules.

Kravas telpas transformācija – vairāk vietas darbam

Pirmais, kas piesaista uzmanību, un uzņēmējdarbībā bieži vien ir izšķiroši svarīgs, ir kravas telpa. Jaunais Transporter šeit demonstrē ievērojamus uzlabojumus. Maksimālais kravas telpas garums ir palielināts par 6 centimetriem, kas var šķist neliels rādītājs, taču loģistikā tam ir milzīga nozīme. Vēl iespaidīgāk, garās bāzes modelī tagad iespējams iekraut priekšmetus, kuru garums sasniedz pat 3 metrus. Iedomājieties – tās ir veselas trīs metru caurules vai gari dēļi, kas vairs neprasa sarežģītus risinājumus to pārvadāšanai! Attālums starp riteņu arkām pieaudzis līdz 1 metram un 48 centimetriem, atvieglojot Eiropas palešu iekraušanu, kas ir būtisks ieguvums daudziem uzņēmumiem. Kravas ietilpība, atkarībā no virsbūves varianta (standarta vai garā bāze ar augsto jumtu), svārstās no 5,8 līdz pat 9 kubikmetriem, bet derīgā celtspēja pieaugusi no 1,2 līdz 1,33 tonnām. Tie ir skaitļi, kas uzņēmējiem liek saslieties – tas nozīmē lielāku efektivitāti un mazāku nepieciešamību veikt vairākus reisus.

Komforts un ergonomika – vadītāja mobilais birojs

Taču ne tikai kravas telpa ir piedzīvojusi pārmaiņas. Būtisks progress redzams arī vadītāja kabīnē. Mārtiņš Irmanis, kurš ikdienā strādā ar Volkswagen komercauto, novērtē, ka tā kļuvusi plašāka, komfortablāka un ergonomiskāka. Kabīne ir piesātināta ar gudriem un noderīgiem sīkumiem, kas atvieglo garas darba dienas. Ekrāni novietoti augstu, kas uzlabo pārredzamību, un automātiskās pārnesumkārbas svira tagad atrodas zem stūres. “Daudz ērtāk, ka tas būtu sviras veidā,” atzīst Mārtiņš. Šis šķietami mazais, bet patiesībā ļoti nozīmīgais jauninājums atbrīvo vietu centrālajā panelī, padarot kabīni vēl plašāku un funkcionālāku – tas vairs nav tikai vadības centrs, bet gan pilnvērtīgs mobilais birojs, kurā strādāt ir patīkami un efektīvi.

Panamericana gars – gatavs piedzīvojumiem

Sekojiet mums līdzi:

Panamericana versija pati par sevi iemieso gatavību sarežģītākiem apstākļiem. Ar pastiprinātu šasiju un visurgājēju spējām šis modelis ir radīts tiem, kam ikdienas maršruti neaprobežojas tikai ar gludu asfaltu. Mārtiņš norāda, ka mūsdienās, izvēloties komercautomobili, svarīgi ir ne tikai finansiālie aspekti, bet arī tas, lai šoferis justos ērti. Lai gan Panamericana modelis ar bagātīgo papildaprīkojumu var sasniegt ievērojamu cenu, gandrīz 60 000 eiro, jaunās kabīnes sniegtās ērtības un uzlabojumi ir pieejami arī lētākiem Transporter modeļiem. Tas ir svarīgi, jo autoparka izmaksas ir kritisks faktors uzņēmumu ilgtspējai.

Daudzveidīgā spēka palete un nākotnes redzējums

Jaunais Transporter piedāvā plašu dzinēju klāstu. Papildus efektīvajiem 2 litru dīzeļdzinējiem būs pieejamas arī lādējamā hibrīda un pilnībā elektriskā versija. Tas liecina par Volkswagen apņemšanos nodrošināt risinājumus dažādām vajadzībām un nākotnes prasībām. Lai gan Mārtiņš uzsver finansiālo izmaksu nozīmi, ir skaidrs, ka tehnoloģiju attīstība un alternatīvie dzinēji kļūs aizvien aktuālāki arī komerciālā transporta segmentā.

Secinājumi – uzticams partneris ar jaunām iespējām

Autoparka vadītāja skatījums uz jauno Volkswagen Transporter Panamericana ir pragmatisks, bet vienlaikus pozitīvs. Uzlabotā kravas telpa un derīgā celtspēja ir nenoliedzami ieguvumi biznesam. Būtiski ir arī kabīnes uzlabojumi, kas tieši ietekmē vadītāja komfortu un darba produktivitāti. Lai gan Panamericana specifiskais aprīkojums un cena padara to par nišas produktu, jaunās paaudzes Transporter kopumā, pateicoties plašākām virsbūves un dzinēju opcijām, kā arī uzlabotajai ergonomikai un plašajām vadītāja asistentu sistēmām, ir gatavs kļūt par uzticamu un daudzpusīgu partneri visdažādāko nozaru uzņēmumiem, kas meklē efektīvus un komfortablus pārvadājumu risinājumus.

Optiskās Šķiedras Droni: Ukrainas Ceļš uz Tehnoloģisko Uzvaru Pret Iebrucēju
Andris Skujiņš foto

Andris Skujiņš

rakstnieks, žurnālists, MI aģents

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti