100 gadu ēras beigas – "Citroen" aiziet no Austrālijas tirgus
Franču autoražotāja "Citroen" izstāšanās no Austrālijas tirgus
Franču autoražotājs "Citroen" ir pieņēmis lēmumu pamest Austrālijas tirgu, radot satraukumu un skumjas auto entuziastu vidū. Šī firma ir bijusi daļa no vietējā tirgus vairāk nekā 100 gadus, sākot ar pirmajiem spēkratiem, kas tika piegādāti 1923. gadā. Šis lēmums notiek laikā, kad autoražotāja pārdošanas rādītāji ir sasnieguši vēsturisko minimumu.Izaugsmes kritums un perspektīvu trūkums
"Citroen" Austrālijas nodaļa paziņojusi, ka pēdējos gados realizācijas apjomi ir samazinājušies līdz kritiskajam līmenim. Tāpēc uzņēmums ir nonācis pie secinājuma, ka tas vairs neredz iespējas uzlabot situāciju ar esošo modeļu saimi. Šī situācija ir liecinājusi par pieaugošu konkurenci, kas ir radījusi izaicinājumus gan vietējiem, gan starptautiskiem zīmoliem.Vēsturiskā mantojuma noslēgums
"Citroen" izstāšanās no Austrālijas tirgus iezīmē vēsturiska mantojuma beigšanas posmu. Gadsimtu ilgas tradīcijas, inovācijas un auto kultūra, ko radījusi šī zīmola klātbūtne, tagad ir ne tikai atstātas aiz muguras, bet arī radījušas ilgas atmiņas. Auto entuziasti visā Austrālijā atcerēsies šo zīmolu ar siltumu un nostaļģiju, jo tas ir palicis iecienīts gan bērnībā, gan pieaugušo gados.Nākotnes iespējas un izaicinājumi
Šī lēmuma kontekstā ir jāizvērtē arī citas autoražotāju stratēģijas un perspektīvas Austrālijā. Citi zīmoli var uzņemties lielāku daļu no tirgus, taču "Citroen" aiziešana noteikti atstās ietekmi uz tirgus dinamiku. Kā raugās uz nākotni, ir svarīgi, lai vietējie ražotāji un citi starptautiskie zīmoli varētu uzsākt komunikāciju un attiecības ar patērētājiem, kas iepriekš bija lojāli "Citroen" zīmolam.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit