
Alūksnes skolotāja Inese Ločmele palīdz bērniem iemīlēt ķīmiju
Alūksnes skolotāja iedvesmo bērnus mācīties ķīmiju
Alūksnes vidusskolās ķīmija bieži vien tiek uzskatīta par grūtu un sarežģītu mācību priekšmetu. Tomēr Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzijas skolotāja Inese Ločmele ir apņēmības pilna mainīt šo priekšstatu. Viņas mērķis ir radīt interesi par ķīmiju, iekļaujot radošus un interaktīvus mācību procesus.Radošas pieejas ķīmijas mācīšanā
Skolotāja Inese Ločmele uzsver, ka mācību darbs ķīmijā nav tikai formulas un reakcijas, bet arī radoša doma un eksperimentēšana. Viņa izmanto dažādas metodes, lai padarītu stundas aizraujošas, tostarp praktiskos eksperimentus, grupu darbus un interaktīvās prezentācijas. Tas palīdz bērniem saprast, ka ķīmija ir ne tikai teorija, bet arī praktiska zinātne, kas ir saistīta ar mūsu ikdienu.Interese par ķīmiju kā ceļš uz nākotni
Ločmele bija apzinājusies, ka bērniem ir svarīgi ne tikai apgūt ķīmijas pamatus, bet arī attīstīt interesi par to. Viņa stāsta, ka iemīlot ķīmiju, skolēni ne tikai iegūst svarīgas zināšanas, bet arī sagatavo sevi nākotnes izaicinājumiem. "Ķīmija ir visur mums apkārt - no pārtikas līdz medicīnai. Svarīgi ir saprast, kā tā darbojas un kā mēs varam to izmantot," norādīja skolotāja.Vecāku un sabiedrības atbalsts
Inese Ločmele arī pievērš uzmanību vecāku un sabiedrības atbalstam ķīmijas mācīšanā. Viņa aicina ģimenes iesaistīties bērnu mācību procesā, piedāvājot izpratni un atbalstu, kas veicina viņu interesi par zinātni. "Kad bērni redz, ka viņu ģimene novērtē un atbalsta mācības, viņi ir daudz motivētāki un ieinteresētāki," uzsver Ločmele.Ēdināšana ar mīlestību
Kaut arī ķīmija daudziem var šķist kā sarežģīta tēma, Inese Ločmele ir pārliecināta, ka pareizā pieeja un attieksme var mainīt bērnu nostāju. Viņas darbs Alūksnes Valsts ģimnāzijā ir pierādījums tam, ka ar radošumu un mīlestību pret priekšmetu var iedvesmot nākamo ģenerāciju. "Es vēlos, lai mani audzēkņi ne tikai apgūtu ķīmiju, bet arī iemīlētu to, un saprastu, cik tā ir svarīga," rezumēja skolotāja.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz LSM portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit