Automašīnu ražošanai Lielbritānijā novembrī 44 gados straujākais kritums
Straujš automobiļu ražošanas kritums Lielbritānijā
Novembrī Lielbritānijā tika saražoti 64 216 viegli automobiļi, kas ir par 30,1% mazāk nekā tajā pašā mēnesī pērn. Šis kritums ir visstraujākais, ko valsts ir piedzīvojusi šajā mēnesī kopš 1980. gada, liecina Lielbritānijas Automobiļu ražotāju un tirgotāju apvienības (SMMT) ziņojums.Iemesli ražošanas samazinājumam
Šāda strauja ražošanas krituma iemesli ir vairāki. Galvenokārt tas saistīts ar Covid-19 pandēmijas ietekmi, kas joprojām jūtama piegādes ķēdē un mikroshēmu trūkumā, kā arī efektīviem resursu pārvaldības pasākumiem, kurus uzņēmumi veic, lai pielāgotos tirgus izmaiņām. Ražotāji uzņēmumos ir spiesti samazināt ražošanas apjomus, lai atspoguļotu samazināto pieprasījumu.Pastāvīgais tirgus spiediens
Ražošanas apjomu samazinājums norāda uz plašāku tirgus spiedienu, kas ir redzams ne tikai automobiļu nozarē. Daudzi uzņēmumi tiek saskarti ar lielākām izmaksām, tostarp izejvielu un darba resursu pieauguma dēļ. Tā rezultātā daudzas ražotnes samazina darba stundas vai pat slēdz durvis, riskējot ar darba vietām un vietējo ekonomiku.Profilakse un nākotnes perspektīvas
Lai pārvarētu radušos kritumu un stabilizētu nozares nākotni, durvis uz dažādām inovācijām ir plaši atvērtas. Daži ražotāji koncentrējas uz elektrisko automobiļu ražošanu un attīstību, cerot, ka tas spēs piesaistīt jaunu patērētāju segmentu un mazināt kaitīgo izmešu ietekmi uz vidi. Lai gan nākotne ir neskaidra, ražotāji ir apņēmības pilni turpināt pielāgoties un attīstīties, neskatoties uz izaicinājumiem.Secinājums
Novembra automobiļu ražošanas dati Lielbritānijā apliecina, cik trausla var būt automobiļu industrija un cik svarīgi ir, lai tās dalībnieki pielāgotos mainīgajiem apstākļiem. Saskaņā ar SMMT datiem priekšā gaidāmi smagi laiki, un nozares dalībniekiem būs jāmeklē risinājumi, lai nodrošinātu ilgtspējīgu attīstību nākotnē.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Diena portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit