
Cik praktiski Latvijas apstākļos ir elektroauto? Viesos Pauls Timrots un Edgars Korsaks-Mills
Elektroauto attīstība un sabiedrības uzskati
Elektrodzinēju automašīnu industrija attīstās nevis lieliem soļiem, bet skriešus. Tomēr uzskati par šiem spēkratiem aizvien paliek nemainīgi, salīdzinot ar laiku pirms pieciem un desmit gadiem. Daudzi turpina uzskatīt, ka ar elektroauto ilgstoša ceļojuma plānošana ir sarežģīta un prasa vairāk laika, piemēram, divas stundas pie uzlādes stacijas, lai atjaunotu bateriju.Bateriju jautājums un ekoloģiskās problēmas
Vēl viens nozīmīgs aspekts ir bateriju ilgums un to ietekme uz vidi. Pēdējo gadu laikā turpinās debates par to, cik ilgi elektroauto baterijas var kalpot, jo pēc pieciem gadiem tās bieži vien ir jāiznīcina. Šis jautājums raisa diskusijas par to, cik patiesībā videi draudzīgs ir šāds braucamrīks. Ir nepieciešams nobraukt liels attālums, lai atgūtu "zaļās karmas" punktus, ko rada ražošanas process.Atklāti par mītiem un realitāti
Raidījums "Zinātne vai muļķības" pēc vairākiem gadiem atkal pievēršas elektroauto mītiem un realitātei. Studijā viesojas satiksmes kritiķis un raidījuma "Zebra" vadītājs Pauls Timrots, kā arī "Elektrum" mobilitātes eksperts Edgars Korsaks-Mills, kuri dalās savos uzskatos par elektroauto praktiskumu Latvijas apstākļos.Noslēgumā: vai elektroauto ir nākotne?
Saruna ļauj ieraudzīt dažādus viedokļus par elektroauto praktisko pielietojamību, to ekoloģiskajām sekām un sabiedrības attieksmi. Vai elektroauto patiešām ir nākotne Latvijas transporta sistēmā, vai mums joprojām jācīnās ar mītiem, kas kavē tehnoloģiju attīstību un popularitāti? Laiks rādīs.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit