• 2024. gada 11. aprīlis 16:22
  • Delfi
  • 18

Cilvēki pikti: nonākot ķezā ar nomas auto, 'Bolt' serviss nebūs glābējs

Aivis Ceriņa negaidītā pieredze ar "Bolt Drive" nomas auto

"Lielāku servisa mēslu neesmu ilgi pieredzējis" – tik skarbi publiski izteicies ētera personība Aivis Ceriņš, raksturojot savu ķezu ar "Bolt Drive" nomas auto. Viņam gadījās aizmirst nomātajā mašīnā atstāt atslēgu, bet, kad Ceriņš attapās, aplikācijā iebūvētais palīdzības robots nekādu palīdzību nesniedza, un arī sazvanīt kādu dzīvu cilvēku no kompānijas nav iespējams.

Neapmierinātība un kritika no "Bolt Drive" klientiem

Ķibeles gadījumā nav nekādu variantu situāciju risināt operatīvi, vietnē "X"piktojas ne viens vien. Kāds ir "Bolt Drive" padoms saviem klientiem?

"Bolt Drive" atbilde uz kritiku

Situācijas, kad klientam rodas problēmas ar nomas auto, var rasties, bet "Bolt Drive" apsolījusi strādāt pie savas servisa uzlabošanas un risināt klientu neapmierinātības gadījumus. Uzņēmums cer uz sapratni un pacietību no saviem klientiem, turpinot uzlabot savas pakalpojumu kvalitāti un pieejamību.

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas