"Ja šī ir viņu atspēlēšanās savam bijušajam ilggadējam klientam par to, ka viņš ir aizgājis, tad vēl jo nožēlojamāk…" Uldis Rudaks sarūgtināts par LMT attieksmi
Uldis Rudaks dalās ar negatīvo pieredzi
“Nezinu, kāda no šī ieraksta būs jēga, bet tomēr vēlos izkratīt sirdi un pastāstīt par savu pieredzi ar telefona garantijas remontu. Nevienam neiesaku!!!” Šie vārdi ir tikai daļa no mūzikas kritiķa un žurnālista Ulda Rudaka nesenā ieraksta sociālajā tīklā “Facebook”, kurā viņš dalās ar savām sāpīgajām atmiņām par sadarbību ar mobilo sakaru operatoru SIA “Latvijas Mobilais Telefons” (LMT).Kā viss sākās?
Uldis Rudaks skaidro, ka viņa problēmas sākās, kad viņš nolēma izmantot LMT garantijas remontu savam telefonam. “Biju pārliecināts, ka man būs izsniegts normāls serviss, tomēr tas izrādījās pilnīgi citādi,” norāda Rudaks. Viņa nevēlēšanās turpināt attiecības ar LMT rodas ne tikai no sliktā servisa, bet arī no nepatīkamās pieredzes, kas saistīta ar nestabilitāti un neskaidrību attiecībā uz remontu un apkalpošanu.Atspēlēšanās savam bijušajam klientam
Jāatzīmē, ka Rudaks ar saviem pārmetumiem par LMT attieksmi nav viens. Viņš apgalvo, ka, ja šīs situācijas var uzskatīt par atspēlēšanos no LMT puses pret viņu kā bijušo ilggadējo klientu, tad tas ir vēl jo nožēlojamāk. “Kā uzņēmums spēj tā rīkoties pret cilvēku, kurš gadiem ilgi esmu bijis uzticīgs klients?” jautā Rudaks, paužot vilšanos par zīmola attieksmi pret saviem klientiem.Kāpēc tas ir svarīgi?
Rudaka pieredze liek aizdomāties ne tikai par LMT kvalitāti, bet arī par to, kā uzņēmumi apkalpo savus klientus un kā gūstot uzticību. Šādi stāsti var ietekmēt citu potenciālo klientu lēmumus un mainīt viņu uzskatus par zīmolu. Turklāt tie izceļ nepieciešamību pēc labākas komunikācijas un klientu apkalpošanas, kas noteikti ir kritiski svarīgi visiem uzņēmumiem šajā nozarē.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz LA portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit