
"Jaunieši nespēj reāli izvērtēt situāciju…" Propagandisti pārsviežas no senioriem uz jauniešiem
Jaunieši kā mērķauditorija propagandistiem
Jaunieši ir kļuvuši par jauno propagandistu mērķauditoriju, ko sen iepriekš neizdevās sasniegt. Arvien vairāk tiek novērots, ka viltus informācija un manipulācijas tehnikas tiek pielietotas, lai ietekmētu jauniešu prātus, kuriem var būt grūti izvērtēt starp patiesību un meliem.Iveta Liniņa un jauniešu sociālā mijiedarbība
Iveta Liniņa, Biznesa augstskolas “Turība” programmas “Mārketings un tirdzniecības vadība” direktore, akcents izsaka, ka jaunieši, meklējot pieņemšanu un sociālo atzīšanu, mēdz sekot grupu normām un tendencēm. Viņi cenšas iekļauties un bieži vien ir uzņēmīgi pret ārējiem uzstādījumiem, kas var novest pie vieglas manipulējamības.Pārdomas par jauniešu prāta attīstību
Liniņa norāda, ka jauniešu “vēl nenobriedušie prāti” nespēj objektīvi izvērtēt, kas ir kas šajā kompleksajā un bieži maldinošajā informācijas pasaulē. Tas raisa jautājumus par izglītības sistēmas lomu, kas varētu palīdzēt jauniešiem attīstīt kritisko domāšanu un spēju analītiski pieiet informācijas patiesībai.Secinājumi un aicinājums uz rīcību
Šī situācija norāda uz nepieciešamību veidot sociālo izpratni un materiālus, kas palīdzētu jauniešiem orientēties digitālajā laikmetā. Sabiedrībai ir jāstrādā kopā, lai nodrošinātu, ka jaunieši saņem drošu un precīzu informāciju, kas veicinās to spēju kritiski domāt un izvērtēt apkārtējo realitāti.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz LA portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit