Kā izpildīt "Sadales tīkla" noslēpumaino norādījumu, ko izsūta klientiem?
Sadales tīkla jaunā pieeja klientiem
Pašlaik AS "Sadales tīkls" (ST) veic savu tīklu pārbaudi, un uzņēmums ir sākusi nosūtīt vēstules tieši klientiem, uz kuru vārda ir noslēgti līgumi par elektroenerģijas piegādi. Šādās vēstulēs bieži tiek minēti konkrēti norādījumi par elektroiekārtu atbilstības problēmām, kuras jānovērš noteiktā termiņā.Neatbilstību jautājumi daudzdzīvokļu mājās
Daudzdzīvokļu mājā, kurā dzīvo kāda lasītāja, tika konstatētas neatbilstības. Vēstulē no ST tika norādīts, ka šie jautājumi ir jārisina namu apsaimniekotājam. Taču rodas neizpratne par to, vai dzīvokļa īpašniekiem pašiem jāmeklē elektriķis. ST apstiprināja, ka šādā situācijā atbildība ir apsaimniekotājam.Klientu bažas un RNP reakcija
Lasītāja ir uzrakstījusi pieteikumu Rīgas namu pārvaldniekam (RNP). Tomēr, kad RNP elektriķis ieradās, viņš vispār nesaprata, par ko ir runa. Tas rada papildus spriedzi, jo klientiem ir noteikti termiņi, kas ir jāizpilda, bet realitātē darbs ir jāveic RNP iesaistītajiem darbiniekiem, kuru ir daudz citu uzdevumu.Sadales tīkla atbildība un skaidrojumi
AS "Sadales tīkls" norādīja, ka gadījumos, kad tiek konstatētas neatbilstības, klients tiek informēts par nepieciešamajiem pasākumiem. Privātmāju īpašniekiem jāgriežas pie sertificētiem elektriķiem, savukārt dzīvokļu īpašniekiem jāvēršas pie namu apsaimniekotāja. Uzņēmums pozitīvi vērtē lasītājas rīcību, sazinoties ar RNP un informējot ST par situāciju, kas rodas, gaidot remontdarbus.Secinājums un aicinājums
Ņemot vērā aktuālos notikumus, ir svarīgi, lai Sadales tīkls sniegtu skaidrākas instrukcijas par to, kā rīkoties, saņemot šādas vēstules. Klienti ir satraukti un neziņā par to, kā turpināt, un viņiem ir nepieciešams atbalsts, lai saprastu savu lomu neatbilstību novēršanā.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz VS portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit