Kā "p**sy in bio" un Masks panāca, ka ļaudis no "Twitter" bēg uz "Bluesky"
Kā izsistā realitāte mainīja nostāju
Pirms dažām nedēļām es vēlējos izsmiet ideju par aktīvu dalību platformā "Bluesky". Pati situācija šķita komiska: priekšlikums izmantot jauno sociālo tīklu, kad labākajā gadījumā varētu sasniegt savu auditoriju ar kliegšanu no biroja loga uz autostāvvietu. Tomēr, kā izrādās, situācija strauji mainās. Ar pēdējo notikumu virkni, kas ietver "p**sy in bio" un Elona Maska darbības, šodien tas vairs nav tikai komedija."P**sy in bio" fenomens
"Twitter" platformā ir izveidojies jauns fenomens, kas tiek dēvēts par "p**sy in bio". Lielā mērā tas ir kļūst par simbolu protestam pret cenzūru un sociālo tīklu regulēšanu. Daudzi lietotāji, tostarp ievērojami sabiedrības aktīvisti un izpildītāji, ir sākuši iekļaut šo frāzi savās biogrāfijās, kā veidu, kā paust atbalstu dzimumu vienlīdzībai un citiem sociāliem jautājumiem. Šī kustība ir radījusi uzmanību un šķietami ir palīdzējusi lietotājiem pārvietoties no "Twitter" uz "Bluesky", meklējot draudzīgāku un liberālāk īstenotu platformu.Maska ietekme un "Bluesky" pievilcība
Savukārt Elons Masks, kopš viņa iegādes "Twitter", ir izraisījis neapmierinātību daudzās lietotāju grupās, pateicoties saviem lēmumiem par platformas moderēšanu un cenzūru. Lai gan viņš varētu vēlēties būt cesija, daudzi lietotāji saskata, ka viņa vadība ir izveidojusi vidi, kurā brīvība izteiksmē ir apdraudēta. Rezultātā "Bluesky" piedāvā alternatīvu, kur lietotāji var izteikt savus viedokļus bez bailēm no represijām.Nākotnes perspektīvas un jaunais virziens
"Bluesky" kļūst arvien populārāka, jo vairāk cilvēku meklē vietu, kur viņi var izteikties bez ierobežojumiem. Ar šādiem apstākļiem ir skaidrs, ka sociālie tīkli ir iekļuvuši pārejas fāzē, un katra platforma cīnās par savu lietotāju uzmanību. Es nevēlos saka, ka mēs esam beiguši cīņu par sociālajiem tīkliem, taču tas ir skaidrs – vismaz jau tagad "Bluesky" ir radījusi jaunu potenciālu, ko neviens nebija prognozējis. Pat ja es pagājušajā nedēļā domāju, ka "Bluesky" ir lēts joks, tagad apzinos, ka situācija ir savādāka. Varbūt ir pienācis laiks atzīt, ka jaunie sociālie tīkli piedāvā kaut ko, ko tradicionālās platformas vairs nespēj.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit