Kirillovs: Skolas ritmā bērniem iejusties traucē pārāk lielā atkarība no pieaugušajiem
Skolas ritms un patstāvība bērniem
Lielākā daļa vecāku sapņo par to, lai viņu bērni spētu veiksmīgi darboties skolā, sasniegt labas sekmes un kļūtu patstāvīgi. Tomēr, kā norāda Jurijs Kirillovs, International School Premjers skolotājs MYP un IB programmā, pārāk liela bērnu atkarība no pieaugušajiem var traucēt viņu spēju iejusties skolas darba ritmā.Kā vecāki var atbalstīt bērnus?
Būtisks jautājumus ir – ko vecāki var darīt, lai palīdzētu bērniem iejusties un attīstīt patstāvību? Kirillovs iesaka vecākiem veidot atvērtu dialogu ar saviem bērniem, regulāri runājot par viņu skolas pieredzi un ikdienas izaicinājumiem. Ierobežojot pārmērīgu iejaukšanos bērnu skolas darbos un atstājot viņiem iespēju pieņemt lēmumus, vecāki var veicināt patstāvību.Veselīga bērnu – vecāku attiecību dinamika
Kirillovs uzsver, ka veselīga bērnu un vecāku attiecību dinamika ir būtiska bērnu attīstībai. Vecākiem vajadzētu būt pieejamiem un atbalstošiem, bet tajā pašā laikā ļaut bērniem pašiem saskarties ar izaicinājumiem un mācīties no savām kļūdām. Šāda līdzsvara panākšana ir svarīga, lai veicinātu bērnu emocionālo un sociālo attīstību, kā arī viņu spēju pielāgoties skolas videi.Noslēgumā
Lai bērni spētu veiksmīgi iejusties skolas darba ritmā un attīstīt patstāvību, nepieciešama aktīva vecāku līdzdalība un atbalsts. Kirillovs aicina vecākus rūpēties par būtisku attiecību veidošanu ar bērniem, kas balstās uz uzticēšanos un sapratni, lai bērni varētu kļūt par pārliecinātiem un spējīgiem indivīdiem skolas vidē.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz TV3 portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit