• 2024. gada 22. maijs 10:54
  • Delfi
  • 31

Kļūst par citiem "es", lieto stundām ilgi: kuros sociālajos tīklos meklēt Zani un Edgaru

Kļūst par citiem "es", lieto stundām ilgi: kuros sociālajos tīklos meklēt Zani un Edgaru

70% Latvijas iedzīvotāju sociālajiem tīkliem velta vairāk nekā stundu dienā, turklāt – jo jaunāks cilvēks, jo ilgāks ir virtuāli pavadītais laiks, liecina nesen veikts pētījums. Tā autore – Rīgas Tehniskās universitātes Inženierekonomikas un vadības fakultātes pētniece, sociālo zinātņu doktore Ilze Jankovska – "Delfi Bizness" atklāj, kuros sociālajos tīklos meklēt mūsu valsts iedzīvotājus un kā atšķiras katra sociālā tīkla auditorija.

Sociālo tīklu lietošanas paradumi Latvijā

Saskaņā ar pētījuma datiem, Latvijas iedzīvotāji visbiežāk sociālajos tīklos patērē laiku, meklējot informāciju par jaunumiem, draugiem, interesantām aktivitātēm un izklaides iespējām.

Populārākie sociālie tīkli Latvijā

Pētījums identificēja, ka populārākie sociālie tīkli Latvijā ir Facebook, Instagram, Twitter un LinkedIn. Katrs no šiem tīkliem piesaista dažādu vecumu un interešu grupas, tāpēc ir svarīgi zināt, kur meklēt konkrētus cilvēkus.

Atšķirības starp sociālo tīklu auditorijām

Katram sociālajam tīklam ir savas specifiskas auditorijas īpatnības. Piemēram, Facebook biežāk lieto vecāka gadagājuma cilvēki, savukārt Instagram ir populārs jauniešu vidū.


Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas