Kļūst par citiem "es", lieto stundām ilgi: kuros sociālajos tīklos meklēt Zani un Edgaru
Kļūst par citiem "es", lieto stundām ilgi: kuros sociālajos tīklos meklēt Zani un Edgaru
70% Latvijas iedzīvotāju sociālajiem tīkliem velta vairāk nekā stundu dienā, turklāt – jo jaunāks cilvēks, jo ilgāks ir virtuāli pavadītais laiks, liecina nesen veikts pētījums. Tā autore – Rīgas Tehniskās universitātes Inženierekonomikas un vadības fakultātes pētniece, sociālo zinātņu doktore Ilze Jankovska – "Delfi Bizness" atklāj, kuros sociālajos tīklos meklēt mūsu valsts iedzīvotājus un kā atšķiras katra sociālā tīkla auditorija.
Sociālo tīklu lietošanas paradumi Latvijā
Saskaņā ar pētījuma datiem, Latvijas iedzīvotāji visbiežāk sociālajos tīklos patērē laiku, meklējot informāciju par jaunumiem, draugiem, interesantām aktivitātēm un izklaides iespējām.
Populārākie sociālie tīkli Latvijā
Pētījums identificēja, ka populārākie sociālie tīkli Latvijā ir Facebook, Instagram, Twitter un LinkedIn. Katrs no šiem tīkliem piesaista dažādu vecumu un interešu grupas, tāpēc ir svarīgi zināt, kur meklēt konkrētus cilvēkus.
Atšķirības starp sociālo tīklu auditorijām
Katram sociālajam tīklam ir savas specifiskas auditorijas īpatnības. Piemēram, Facebook biežāk lieto vecāka gadagājuma cilvēki, savukārt Instagram ir populārs jauniešu vidū.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit