
Koncerns noliedz itāļu sportiskās markas "Maserati" pārdošanu
Koncerns "Stellantis" apstiprina Maserati pārdošanas noraidījumu
Autobūves koncerns "Stellantis" nesen paziņoja, ka tas neplāno pārdot itāļu sportisko un luksusa auto zīmolu "Maserati". Šis paziņojums nāk pēc tam, kad izskanēja baumas par iespējamo zīmola pārdošanu finansiālo grūtību un jaunu nodokļu ieviešanas dēļ ASV.Bumbas par pārdošanu – ko saka "Maserati" vadība?
Priekšsēdētājs Santo Fičili, runājot personīgā sarakste ar arodbiedrību, skaidri noliedza šīs baumas, norādot, ka "Maserati" turpinās darboties kā daļa no "Stellantis" uzņēmuma portfeļa. Šī informācija tika apstiprināta arī ziņu aģentūrā "Reuters".Finansiālās grūtības un jauno nodokļu ietekme
Neskatoties uz aktuālajām bažām par finansiālajām grūtībām, "Stellantis" uzsver, ka "Maserati" zīmols ir stratēģiski svarīgs koncernam un tam ir potenciāls šajā konkurences piepildītajā auto tirgū. Jaunie nodokļi ASV patiešām ietekmē plānus, taču tas netiek uzskatīts par nepieciešamu iemeslu zīmola pārdošanai.Nākotnes perspektīvas "Maserati"
Turpmāk "Maserati" plāno koncentrēties uz inovācijām un jaunu modeļu izstrādi, lai nostiprinātu savu pozīciju luksusa auto segmentā. "Stellantis" cer, ka tas palīdzēs mazināt finansiālās bažas un stiprināt zīmola pozīciju nākotnē.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit