
Krāpnieki izsūtījuši e-pastus «Swedbank» vārdā ar aicinājumu atjaunot datus
Krāpnieki izsūta e-pastus, apdraudot iedzīvotāju datus
Nedēļas nogalē Latvijā tika novēroti krāpniecisku e-pastu uzbrukumi, kuros izmantots "Swedbank" zīmols. E-pasti aicināja iedzīvotājus atjaunot savus personas datus, radot nopietnas bažas par drošību un krāpniecības risku.Swedbank brīdina klientus
"Swedbank" steidzās informēt savus klientus par šo krāpniecisko aktivitāti, skaidrojot, ka banka nekādā gadījumā nesūta e-pastus ar prasību atjaunot personas datus. Klienti tiek aicināti uzmanīties un nepiekrist šiem aicinājumiem, kā arī nekādā veidā neatbildēt uz šiem e-pastiem.Ko darīt, ja esat saņēmis krāpniecisku e-pastu?
Ja esat saņēmis šāda veida e-pastu, Speciālisti iesaka nekavējoties dzēst to un, ja nepieciešams, informēt "Swedbank" vai citus attiecīgos iestādes par iespējamā krāpniecības gadījumu. Ir svarīgi saglabāt modrību un rūpīgi pārlūkot visus saņemtos e-pastus, lai nebūtu pakļauti krāpnieku uzbrukumiem.Secinājumi un drošības pasākumi
Šī situācija uzsver nepieciešamību rūpīgi sekot līdzi savām e-pasta vēstulēm un būt uzmanīgiem ar jebkurām pieprasījuma formām par personas datu atjaunošanu. Swedbank un citas finanšu iestādes aicina būt uzmanīgiem, lai pasargātu sevi no krāpnieciskām darbībām.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz LSM portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit