Krievijā reģistrēta Trampam veltīta degvīna preču zīmeEkonomika
Foto un virsraksts: Delfi

Krievijā reģistrēta Trampam veltīta degvīna preču zīme

Jaunais zīmols “Trumpovka” Krievijā

Sanktpēterburgas tehnoloģiju kompānija "Rau IT" ir iesniegusi oficiālu pieteikumu reģistrēt degvīna zīmolu “Trumpovka”, kas veltīts jaunievēlētajam ASV prezidentam Donaldam Trampam. Šī zīmola izveide liecina par interesi par ASV politiku un tās ietekmi uz krievu sabiedrību, kā arī par Krievijā populāro kultūras un biznesa praksi – zīmolu sasaisti ar slavenām personībām.

Politiskā un kultūras analīze

Zīmola “Trumpovka” radīšana ir ne tikai bizness, bet arī politiska deklarācija. Tā atspoguļo Krievijas uzņēmēju vēlmi nodibināt saiknes ar vadošajām figūrām amerikāņu politikā. Donalds Tramps, kura vadība ir radījusi pretrunīgas jūtas gan ASV, gan ārpus tās, kļūst par simbolu, kas var piesaistīt klientus, kas vēlētos izjust tranzīciju no amerikāņu kultūras uz savējo.

Degvīna tirgus Krievijā

Krievijā degvīna tirgus joprojām ir viens no lielākajiem un straujāk augošajiem visā pasaulē. “Trumpovka” nenoliedzami var radīt viļņus ne tikai tirgus attiecībās, bet arī patērētāju uzvedībā. Arvien vairāk cilvēku ir gatavi izmēģināt jaunas garšas, un šāds ekscentrisks produkts kā “Trumpovka” var atrast savu nišu tirgū, īpaši jaunāko patērētāju vidū, kuri ir ieinteresēti unikālajos un neparastajos produktos.

Reakcijas un atsauksmes

Sociālajos tīklos un medijos jau sākušas izskanēt dažādas reakcijas uz “Trumpovka” zīmola pieteikšanu. Daži uzskata, ka tas ir nevajadzīgs provokācijas solis, bet citi to vērtē kā interesantu mārketinga stratēģiju, kas var arī palīdzēt veidot jaunas diskusijas par starptautiskajām attiecībām. Neatkarīgi no viedokļa, šī iniciatīva noteikti piesaistīs uzmanību un uzsāks sarunas par to, kā politika ietekmē patēriņa kultūru mūsdienu pasaulē.

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas