
"Latvijas dzelzceļš" arī turpmāk bez valsts subsīdijām nevarēs savilkt gadus kopā
Uzaicinājums uz diskusiju Rīgā
Dzelzceļa kravu pārvadājumos iesaistītie no daudzām Eiropas valstīm ceturtdien pulcējās Rīgā, lai spriestu par trauksmainajiem ģeopolitiskajiem apstākļiem un to ietekmi uz biznesa iespējām. Pasākuma mērķis bija apzināties izaicinājumus un iespējas, ar kādām saskaras nozares dalībnieki.“Latvijas dzelzceļš” cīnās ar grūtībām
“Latvijas dzelzceļš” pēdējos gados ir saskāries ar ievērojamiem izaicinājumiem, kas saistīti ar zemo kravu plūsmu un nepietiekamu finansiālo atbalstu. Nozare ir cietusi īpaši smagi, un ir skaidrs, ka bez valsts subsīdijām dzelzceļa uzņēmums nevarēs ilgtermiņā nodrošināt savas darbības.Nākotnes perspektīvas bez subsīdijām
Sagaidāms, ka “Latvijas dzelzceļš” turpinās saskarties ar sarežģījumiem, ja tiks atbalstīts tikai no pašu resursiem. Tas rada jautājumus par Latvijas dzelzceļa ilgtspēju un konkurētspēju starptautiskajā tirgū. Nozares eksperti uzsver nepieciešamību pēc valsts atbalsta, lai nodrošinātu dzelzceļa transporta attīstību un stabilitāti ilgtermiņā.Diskusija par atbalsta pasākumiem
Pasākuma dalībnieki diskutēja par iespējamiem risinājumiem, kā stiprināt dzelzceļa transporta sektoru, iekļaujot valsts atbalsta programmas un inovācijas. Tikšanās laikā tika akcentēts, ka tikai kopīga rīcība un stratēģisks plāns var palīdzēt saglabāt “Latvijas dzelzceļu” un stiprināt valsts transporta infrastruktūru.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz TV3 portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit