Latvijas uzņēmums atradis vietējo "zeltu"; dalās pieredzē par eksportu uz ASVEkonomika/Delfi plus/Delfi bizness
Foto un virsraksts: Delfi
  • 2025. gada 17. februāris 07:00
  • Delfi
  • 108

Latvijas uzņēmums atradis vietējo "zeltu"; dalās pieredzē par eksportu uz ASV

Uzņēmuma "Hortimed" rašanās un izaugsme

Latvijas uzņēmums "Hortimed", dibināts 2017. gadā, ir darbojies ilgtspējīgas lauksaimniecības jomā, radot inovatīvus augu biostimulantus, kuri izmanto vietējos resursus – Latvijas purvu kūdru un ezeru dūņas jeb sapropeli. Šīs pieejas pamatā ir ne tikai vides ilgtspējība, bet arī augsta produkta kvalitāte, kas piesaista gan vietējos, gan ārvalstu klientus.

Eksporta ceļš uz ASV

Hortimed sākās eksporta ceļš uz ASV 2021. gadā, kad uzņēmums apzināja iespējas paplašināt savu tirgu ārpus Latvijas un Eiropas. Ņemot vērā ASV pieaugošo interesi par ilgtspējīgiem un ekoloģiskiem produktiem, uzņēmums veiksmīgi iekļāvās Amerikas tirgū. Līdz šim uzņēmuma produkti ir ieguvuši popularitāti ne tikai ASV, bet arī Ķīnā, kas kļuvusi par otro lielāko pircēju.

Pieredze un mācības no eksporta

Hortimed dalās pieredzē par eksporta izaicinājumiem un panākumiem. Uzņēmums norāda uz svarīgumu izprast vietējās tirgus specifiku un pielāgot savu piedāvājumu atbilstoši patērētāju vajadzībām. Tika uzsvērta kvalitātes kontroles nozīme, kā arī ilgtermiņa attiecību veidošana ar partneriem attiecīgajās valstīs. “Sadarbība ar vietējiem izplatītājiem ir bijusi izšķiroša, lai saprastu un pielāgotu mūsu produktus tirgus prasībām,” saka uzņēmuma pārstāvji.

Nākotnes plāni

Skatoties nākotnē, "Hortimed" plāno turpināt paplašināt savu klātbūtni starptautiskajos tirgos, kā arī attīstīt jaunas produktu līnijas, izmantojot inovatīvas tehnoloģijas un izejvielas. Uzņēmums ir apņēmies veicināt Latvijas ilgtspējīgas attīstības modeli un pierādīt, ka vietējais "zelts" var pavedināt arī starptautiskus pircējus.

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas