Mokošs lidojums: Kā “Ryanair” ignorēja pasažieru vajadzības vētras laikāĀrzemēs
Foto un virsraksts: JAUNS.LV

Mokošs lidojums: Kā “Ryanair” ignorēja pasažieru vajadzības vētras laikā

Vētras laikā izvairīšanās no atbildības

“Ryanair” ir nonācis strīdā pēc tam, kad aviokompānija tika apsūdzēta par pasažieru vajadzību ignorēšanu vētras Ešlijas laikā. Daudzi ceļotāji, kuriem nācās pavadīt lidmašīnā līdz pat 15 stundām, bija vīlušies par aviokompānijas rīcību, it īpaši par atteikšanos nodrošināt bezmaksas ūdeni.

Pasažieru sūdzības un kritika

Pasažieri sociālajos tīklos dalījās ar saviem piedzīvojumiem, uzsverot, ka šāds pakalpojuma trūkums ir vienkārši nepieņemams. “Ryanair” tika apsūdzēts par to, ka tas neapmierina pamatvajadzības pat tad, ja apstākļi ir ekstremāli. Kritika par aviokompānijas attieksmi nemitīgi pieaug, jo ceļotāji izsaka bažas par drošību un komfortu šādās situācijās.

Aviokompānijas atbilde

Lai gan “Ryanair” ir publicējusi oficiālu paziņojumu, kurā apgalvo, ka lidmašīnas apkalpe darīja visu iespējamo, lai nodrošinātu pasažieru labklājību, daudziem šī atbilde šķiet nepietiekama. Civilās aviācijas aģentūras un citi eksperti aicina ne tikai izprast vajadzības šādos ekstremālos laikos, bet arī izstrādāt skaidras procedūras krīzes situācijās.

Sekas un nākotnes perspektīvas

Tas, kā “Ryanair” reaģēja šajā situācijā, var negatīvi ietekmēt uzņēmuma reputāciju un ticamību nākotnē. Pasažieri arvien vairāk izvēlas aviokompānijas, kas spēj nodrošināt labu klientu apkalpošanu un ievērot viņu pamatvajadzības, pat grūtībās. Vētru apstākļos šāda veida pieredze var ietekmēt ne tikai konkrēto lidojumu, bet arī visa brenda tēlu nākotnē.

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz JAUNS.LV portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas