Neuzķeries! Krāpnieki izsūtījuši viltus e-pastus "Swedbank" vārdā, aicinot atjaunot datusZiņas
Foto un virsraksts: JAUNS.LV

Neuzķeries! Krāpnieki izsūtījuši viltus e-pastus "Swedbank" vārdā, aicinot atjaunot datus

Brīdinājums par Krāpnieciskajiem E-pastiem

Nedēļas nogalē Latvijas iedzīvotāji saskārušies ar jaunu krāpniecības metodi – krāpnieki izsūtījuši viltus e-pastus, kuros tiek aicināti atjaunot personas datus, izmantojot "Swedbank" vārdu. Šāda veida krāpniecība apdraud klientu drošību un var novest pie identitātes zādzības.

Swedbank Aicina Uzmanīties

"Swedbank" ir izdevusi oficiālu paziņojumu, aicinot klientus neuzķerties uz šiem krāpnieku aicinājumiem. Banka uzsver, ka nekādā gadījumā nevajadzētu atbildēt uz šiem e-pastiem vai sniegt savu personisko informāciju. Klienti ir aicināti būt piesardzīgiem un rūpīgi pārbaudīt saņemtos paziņojumus.

Kā Atpazīt Krāpnieciskos E-pastus

Iedzīvotājiem ir jābūt uzmanīgiem, meklējot rakstura pazīmes, kas var liecināt par krāpniecisku e-pastu. Bieži vien šādi ziņojumi iekļauj piespiedu aicinājumus, kļūdas valodā vai saites uz neoficiālām tīmekļa lapām. Ja jums rodas šaubas par jebkuru saņemto paziņojumu, vislabāk ir sazināties ar "Swedbank" tieši, izmantojot oficiālos saziņas kanālus.

Ko Darīt, Ja Jums Ir Bijusi Saziņa ar Krāpniekiem?

Ja esat saņēmis šādus e-pastus vai esat nodevis savu personisko informāciju, nekavējoties sazinieties ar banku un ziņojiet par šo gadījumu. Laicīga rīcība var palīdzēt minimizēt iespējamos zaudējumus un aizsargāt jūsu kontus no turpmākām krāpnieciskām darbībām.

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz JAUNS.LV portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas