
No degvielas tirgošanas pie nagu laku ražošanas. Kā attīstījās Latvijas zīmols «Kinetics»
No degvielas tirgošanas līdz nagu laku ražošanai
Latvijas zīmols «Kinetics» ir piemērs uzņēmuma etiķetei, kurai ir izteikta spēja pielāgoties un inovēt. Pirms vairāk nekā 20 gadiem, kad uzņēmums dibināts, tas nodarbojās ar degvielas tirdzniecību. Taču laika gaitā uzņēmums pārorientējās un nolēma ieiet skaistumkopšanas nozarē, ražojot nagu lakas. Šis solis ir izrādījies veiksmīgs, un «Kinetics» šodien ir viens no vadošajiem želejlaku ražotājiem Baltijā.Produktu klāsts un ražošanas attīstība
«Kinetics» piedāvā plašu nagu lakas un kosmētikas produktu klāstu, kas apmierina pat vissarežģītākās klientu prasības. Uzņēmums ir ieguldījis būtiskus resursus, lai attīstītu jaunus produktus, kas atbilst mūsdienu skaistumkopšanas tendencēm. Ar nepārtrauktu inovāciju un kvalitātes uzlabošanu, «Kinetics» ir spējis piesaistīt gan profesionālu, gan amatieru klientu uzmanību.Nākotnes izaicinājumi un iespējas
Neskatoties uz panākumiem, Latvijas zīmols «Kinetics» stāv priekšā arī nākotnes izaicinājumiem. Konkurece no starptautiskiem zīmoliem un mainīgās patērētāju prasības nosaka nepieciešamību pēc nepārtraukta produkta attīstības un izmaiņu ieviestšanas. Taču ar ciešu uzmanību uz inovācijām un kvalitāti, «Kinetics» ir labi sagatavots nākotnes izaicinājumiem un sava vārda nostiprināšanai globālajā tirgū.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz LSM portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit