No nejaušības līdz novērtētam pedagogam jeb prieks mācīt ķīmiju un biotehnoloģijas
No skolnieces uz skolotāju
Rīgas Tehniskās universitātes Olaines Tehnoloģiju koledžas skolotāja Jeļena Pisarjonoka ir spilgts piemērs tam, kā nejaušības var izmainīt dzīvi. Jaunībā viņa paša bija šīs skolas audzēkne, un tagad, pēc gadiem, viņa ir atgriezusies kā pedagogs, lai dalītos savās zināšanās un pieredzē. Šī ceļa maiņa sniedz viņai ne tikai profesionālu gandarījumu, bet arī dziļu emocionālu saikni ar skolu.Neplānotais aicinājums
Jeļena atzīst, ka kad reiz kļuva par skolotāju, tas nebija plānots. Tomēr tas ir tas, kas viņai sniedz prieku - mācīt un dalīties ar savām zināšanām. "Es nevaru dzīvot bez ieiešanas klasē," viņa saka, izsakot savu kaislību pret pedagoģiju. Mācīšana viņai ir ne tikai darbs, bet arī dzīvesveids, kas ļauj ietekmēt jauniešu attīstību un sniegt viņiem praktiskas iemaņas ķīmijā un biotehnoloģijās.Praktiskās iemaņas ķīmijā un biotehnoloģijās
Viens no svarīgākajiem aspektiem, ko Jeļena cenšas akcentēt savā mācību procesā, ir praktisko iemaņu attīstība. "Mūsdienās ir būtiski, lai jaunieši ne tikai apgūtu teoriju, bet arī pratētu to pielietot reālās situācijās," viņa uzsver. Strādājot ar studentiem, viņa norāda uz eksperimentiem un praktiskiem uzdevumiem, kas palīdz jauniešiem izprast sarežģītās ķīmijas un biotehnoloģijas koncepcijas.Atzinība un nākotnes ieceres
Tā kā Jeļena ir guvusi atzinību kā skolotāja, viņa paredz turpināt attīstīt savu mācību pieeju un ieviest jaunas metodes, kas varētu uzlabot studentu iesaisti un interesi par zinātni. "Mans mērķis ir iedvesmot jauniešus un parādīt viņiem, cik aizraujoša var būt ķīmija un biotehnoloģija," viņa noslēdz, norādot, ka viņas sirds ir pilna ar cerībām un plāniem, kā turpināt savu darbu izglītībā.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz LSM portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit