Pasažieri gan slavē, gan neizprot jaunu «pietura pēc pieprasījuma» kārtību Rīgā
Latvijā
Foto un virsraksts: LSM
  • vakar 17:53
  • LSM
  • 2

Pasažieri gan slavē, gan neizprot jaunu «pietura pēc pieprasījuma» kārtību Rīgā

Jauna transporta kārtība Rīgā

Rīgā ir ieviesta jauna kārtība autobusu pieturvietās, kas rada gan sajūsmu, gan neskaidrības pasažieru vidū. Aptuveni 300 autobusu pieturvietās parādījušās jaunas zaļas zīmes ar plaukstas kontūru. "Rīgas satiksme" cer, ka šī inovācija uzlabos sabiedriskā transporta efektivitāti un sniegs pasažieriem lielāku kontroli pār savu ceļojumu.

Pietura pēc pieprasījuma: kā tas darbojas?

Pietura pēc pieprasījuma nozīmē to, ka autobusu vadītāji piestās pieturās tikai tad, ja pasažieri pauduši vēlmi iekāpt vai izkāpt. Šāda pieeja ļauj samazināt transporta kustību un uzlabot sabiedriskā transporta plūsmu, tomēr ne visiem pasažieriem šī kārtība ir saprotama.

Pasažieru atsauksmes un bažas

Neskatoties uz jaunā sistēmas potenciālu, daudzi pasažieri ir izteikuši savas bažas par tās sapratni un lietošanas ērtumu. Daži uzsvēruši, ka nav skaidrs, kādā veidā viņi var izteikt vēlmi apstāties, vai tas ir jādara ar roku mājienu vai citu žestu. Citiem pasažieriem gan ir radusies sajūta, ka šī kārtība var radīt problēmas attiecībā uz pārsteigumiem, ja autobuss nepieturēs pie pieturas, kur tā gaidījuši.

Rīgas Satiksmes plāni un nākotne

"Rīgas satiksme" ir apņēmusies uzraudzīt jauno kārtību un savākt atsauksmes no pasažieriem, lai uzlabotu šo sistēmu. Ir paredzēts veikt arī izglītojošas kampaņas, kas palīdzētu pasažieriem saprast, kā pareizi lietot šo jauno pakalpojumu. Mērķis ir radīt efektīvāku un ērtāku sabiedriskā transporta sistēmu, kas apmierinātu gan lokālo iedzīvotāju, gan pilsētas viesu vajadzības.

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz LSM portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas