
"RB Rail" budžetā vairs nav "lieku tauku, ko nogriezt" – intervija ar uzņēmuma vadītāju Marko Kivilu
RB Rail budžets un izdevumu samazinājumi
Dzelzceļa projekta "Rail Baltica" uzraudzītāja AS "RB Rail" budžetā vairs nav "lieku tauku, ko nogriezt", intervijā "Delfi TV" raidījumam "Kāpēc" uzsvēra uzņēmuma pagaidu valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors Marko Kivila. Viņš norādīja, ka Latvijas izmaksas "RB Rail" budžetā 2025. gadam jau ir samazinātas par 27%. Šāds samazinājums liecina par stingru budžeta pārvaldi un piesardzīgu finansējuma plānošanu, tomēr pastāv bažas par turpmākiem samazinājumiem.Grūtības sasniegt premjerministres mērķus
Kivila norādīja, ka panākt samazinājumu vēl par 20%, kā to pieprasa premjerministre Evika Siliņa, būtu "ļoti grūti sasniedzams mērķis". Šis izaicinājums prasa rūpīgu resursu pārvaldību un radušos problēmu risināšanu. Kivila vārdi liecina, ka uzņēmumam būs jāmeklē radoši risinājumi, lai izpildītu valdības prasības, vienlaikus saglabājot projekta kvalitāti un izpildes termiņus.Optimisms par projekta pabeigšanu līdz 2030. gadam
Runājot par "Rail Baltica" projekta pabeigšanu plānotajā termiņā līdz 2030. gadam, Kivila bija piesardzīgi optimistisks. Viņš uzsvēra, ka jautājums nav tikai par finansējuma pieejamību, bet arī par to, vai būvdarbus fiziski būs iespējams paveikt nospraustajos termiņos, kas ir noteikti gana saspringti. Šī rūpīgā pieeja saglabā cerību par projekta veiksmīgu pabeigšanu, tomēr Otršķirta gaida liela uzmanība un resursu efektīva izmantošana.Nobeiguma domas
Intervijā Kivila sniegts ieskats gan par uzņēmuma stāvokli, gan par nākotnes izaicinājumiem, kas gaida "RB Rail". Laiks rādīs, cik veiksmīgi uzņēmums spēs izpildīt savus mērķus un garantēt, ka "Rail Baltica" projekts patiešām kļūst par reālu realitāti līdz 2030. gadam.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit