Rīgā uzlabota pieteikšanās kārtība pansionātu pakalpojumiem – ieviesta elektroniska rindaZiņas
Foto un virsraksts: JAUNS.LV

Rīgā uzlabota pieteikšanās kārtība pansionātu pakalpojumiem – ieviesta elektroniska rinda

Rīgas dome ievieš jaunu sistēmu

Rīgā ieviesta elektroniska rindas sistēma, kas nodrošinās efektīvāku pieteikšanos ilgstošās sociālās aprūpes un rehabilitācijas pakalpojumiem, ko sniedz pašvaldības līdzfinansētie pansionāti. Šī iniciatīva, ko izstrādājusi Rīgas dome, ir vērsta uz pakalpojumu pieejamības uzlabošanu un klientu apkalpošanas kvalitātes paaugstināšanu.

Viegla piekļuve un ērtības

Jaunā elektroniskā rindas sistēma ļauj iedzīvotājiem veikt pieteikšanos pansionāta pakalpojumiem, izmantojot interneta platformu. Šī pieeja nodrošina lielāku ērtību, jo cilvēki var reģistrēties no mājām, neradot papildu slodzi gan sev, gan pansionātu darbiniekiem.

Uzlabota pakalpojumu kvalitāte

Rīgas dome uzsver, ka šī jaunā sistēma ne tikai paātrinās pieteikšanās procesu, bet arī veicinās pārredzamību un organizāciju pansionātu darba plūsmā. Elektroniskās rindas mērķis ir nodrošināt, ka visi interesenti saņem nepieciešamos pakalpojumus savlaicīgi, tādējādi uzlabojot sociālās aprūpes kvalitāti.

Praktiskas detaļas un perspektīvas

Iedzīvotāji var piekļūt elektroniskajai rindai, izmantojot Rīgas domes oficiālo mājaslapu, kurā pieejama detalizēta informācija par pieteikšanās procesu. Šī sistēma solās ievērojami samazināt gaidīšanas laiku un uzlabot komunikāciju starp iedzīvotājiem un pakalpojumu sniedzējiem. Rīgas dome cer, ka ar laiku šāda pieeja tiks ieviesta arī citos sociālo pakalpojumu segmentos, veicinot vispārēju administratīvo procesu digitalizāciju.

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz JAUNS.LV portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas