Rīgas lidostā apkalpoto pasažieru skaits desmit mēnešos pieaudzis par 5%
Rīgas lidostas pasažieru statistika
Rīgas lidostā šogad desmit mēnešos apkalpoti seši miljoni pasažieru, kas ir par 5% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn. Šie dati liecina par pozitīvām tendencēm Latvijas aviācijas nozarē, kas atgūstas pēc pandēmijas ietekmes.Pieauguma iemesli
Pasažieru skaita pieaugumu var saistīt ar vairākiem faktoriem, tostarp palielināto lidojumu skaitu, labvēlīgo ekonomisko situāciju un Latvijas kā ceļojumu galamērķa popularitātes pieaugumu. Rīgas lidosta piedāvā arvien plašāku maršrutu klāstu, kas piesaista gan vietējos, gan ārvalstu ceļotājus.Rīgas lidostas attīstība
Rīgas lidosta aktīvi strādā pie infrastruktūras uzlabošanas un modernizācijas, lai nodrošinātu labāku apkalpošanu un komfortu pasažieriem. Plānots, ka turpmākos gados lidosta turpinās attīstīt jaunus lidojumu maršrutus un palielināt kapacitāti, lai apmierinātu augošo pieprasījumu.Nākotnes prognozes
Līdz gada beigām ir cerības, ka Rīgas lidostas pasažieru skaits turpinās pieaugt, saistībā ar vasaras tūrisma sezonas tuvošanos un jauniem lidojumiem. Aviācijas nozares speciālisti prognozē, ka, neskatoties uz straujo pieaugumu, lidosta saglabās konkurētspēju reģionā, piedāvājot augstas kvalitātes pakalpojumus un ērtus lidojumus.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Diena portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit