
"Sacīkšu zirgu nedrīkst badināt" – projekta vadītājs nepiekrīt samazināt algas "Rail Baltica" ieviesējiem
Sacīkšu zirgi un darba tirgus
"Ja jums ir sacīkšu zirgs, kas neskrien pietiekami ātri, tad badināt to noteikti nav pareizā izvēle, lai uzlabotu rezultātus," šos vārdus raidījumā "Kāpēc" teica uzņēmuma "RB Rail" vadītājs Marko Kivila, komentējot aicinājumus samazināt "Rail Baltica" ieviesēju algas. Šāds salīdzinājums uzsvērta, cik svarīgi ir pareizi novērtēt un savlaicīgi atbalstīt profesionāļus, īpaši projektiem ar tik augstu nozīmi kā "Rail Baltica".Algu samazināšana – vai tā ir risinājums?
Kivila atzīmēja, ka aicinājumi uz algu samazināšanu ir nepareizi, jo tas var ietekmēt darbinieku motivāciju un paveikto darbu kvalitāti. Viņš uzsver, ka patiesībā "Rail Baltica" ieviešanai izveidoto uzņēmumu darbinieku atalgojums nav tik augsts, kā šķiet plašai sabiedrībai. "Mūsu mērķis ir piesaistīt pasaules līmeņa speciālistus, un dažreiz tas prasa arī finansiālus ieguldījumus, lai nodrošinātu nepieciešamo zināšanu un prasību līmeni," piebilda Kivila.Pasaules līmeņa speciālisti Baltijā
Šobrīd Baltijas valstīs ir grūti atrast speciālistus, kuri ir pietiekami kvalificēti, lai strādātu pie tādiem lieliem infrastruktūras projektiem kā "Rail Baltica". Kivila apgalvo, ka, samazinot algas, tiek mazināta ne tikai aizraušanās ar darbu, bet arī iespējas piesaistīt talantus. "Jāuzsver, ka investīcijas cilvēkresursos ir ieguldījums, kas atmaksājas ilgtermiņā," piebilst Kivila.Nākotnes izaicinājumi
Sabiedrības un mediju uzmanība ir koncentrēta uz "Rail Baltica" projekta virzību, it sevišķi pēc daudziem gadu desmitiem ilgas gaidīšanas. Tāpēc ir svarīgi nodrošināt, ka projekts tiek veikts kvalitatīvi un efektīvi. "Zinām, ka priekšā ir lieli izaicinājumi, taču mēs ticam, ka ar pareizajiem cilvēkiem un atbilstošo atalgojumu varam sasniegt izcilus rezultātus," noslēdz Marko Kivila.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit