"Silmor" vadītāja: "Man patīk "krāmēt klucīšus" – būvēt biznesuEkonomika/Delfi plus/Delfi bizness
Foto un virsraksts: Delfi
  • 2024. gada 13. septembris 07:00
  • Delfi
  • 97

"Silmor" vadītāja: "Man patīk "krāmēt klucīšus" – būvēt biznesu

Uzņēmuma vēsture un rašanās

Industriālās marķēšanas uzņēmums "Silmor" tika dibināts 1995. gadā, kad uzņēmējs un ražošanas tehnoloģiju eksperts Jānis Siliņš nolēma ieviest jaunas idejas marķēšanas jomā. Sākotnēji šis ģimenes uzņēmums fokusējās uz nelielu tirgus daļu, taču laika gaitā tas ir attīstījies un kļuvis par nozīmīgu spēlētāju savā nozarē, piedāvājot plašu marķēšanas risinājumu klāstu.

Jaunās paaudzes vadība

Šodien uzņēmuma "Silmor" vadītāja ir Jāņa Siliņa meita Liene Gaspažiņa. Viņas pieredze un redzējums ir veicinājis biznesa attīstību un modernizāciju, un Liene uzsver, cik svarīgi ir inovāciju ieviešana un mūsdienīgu tehnoloģiju izmantošana. "Man patīk 'krāmēt klucīšus' – būvēt biznesu," viņa saka, akcentējot radošo pieeju uzņēmējdarbībai.

Uzņēmuma attīstība un nākotnes plāni

Liene izpauž pārliecību, ka "Silmor" nākotne ir saistīta ar jauniem izaicinājumiem un iespēju attīstībām. Viņa plāno paplašināt uzņēmuma klātbūtni starptautiskajos tirgos, vienlaikus saglabājot ģimenes uzņēmuma pamatvērtības – kvalitāti, uzticamību un klientu apmierinātību. "Mūsu uzdevums ir ne tikai ražot produktus, bet arī piedāvāt risinājumus, kas atbilst tirgus prasībām," piebilst Liene.

Secinājums

Industriālās marķēšanas uzņēmums "Silmor" ir lielisks piemērs tam, kā ģimenes uzņēmums var attīstīties un pielāgoties tirgus prasībām, saglabājot inovācijas un radošumu kā savas darbības pamatprincipus. Liene Gaspažiņas vadībā "Silmor" ir gatavs nākotnes izaicinājumiem un ir apņēmies turpināt attīstīt savus produktus un pakalpojumus, vienlaikus ievērojot uzņēmuma tradīcijas.

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas