
Slēgta satiksme pār pagaidu tiltu Salacgrīvā
Satiksme slēgta pār pagaidu tiltu Salacgrīvā
Sakarā ar tilta monitoringa laikā konstatētajām deformācijām, patlaban ir slēgta satiksme pār pagaidu tiltu Salacgrīvā. Par to informēja "Latvijas valsts ceļi" (LVC), uzsverot, ka tiek veiktas papildu pārbaudes, lai nodrošinātu satiksmes drošību.Apvedceļi un satiksmes organizācija
Lai mazinātu neērtības, satiksme tiek organizēta pa apvedceļiem. Vieglajiem transportlīdzekļiem ieteikts šķērsot Salacu, izmantojot Anniņmuižas tiltu Vecsalacā, bet kravas transportam norādītas alternatīvas maršruti caur Limbažiem un Aloju. Jāatgādina, ka smagajam transportam, kura faktiskais svars pārsniedz 44 tonnas, aizliegts šķērsot pagaidu tiltu jau kopš februāra beigām.Jauna tilta būvniecības plāni
Pagājušajā vasarā tika noslēgts līgums ar pilnsabiedrību (PS) NB&Tilts par jauna tilta pār Salacu būvniecību uz Tallinas šosejas (A1). Līguma summa ir 14 971 552,94 eiro (bez PVN). Būvnieku apvienību veido SIA Nordes būve un SIA TILTS.Pagaidu tilta monitorings
Esošais pagaidu tilts tiek nepārtraukti uzraudzīts, un katru nedēļu tiek veikti ģeodēziskie mērījumi un tilta nesošo konstrukciju apsekošana, ko nodrošina būvuzņēmējs. Šie pasākumi ir būtiski, lai nodrošinātu tilta drošību un novērstu turpmākas problēmas.Būvniecības projekts un termiņi
Projekta autorība pieder SIA Projekts 3, kam ir uzticēta būvuzraudzība AS Ceļuprojekts. Plānots, ka būvniekam darbus jābeidz līdz 2025. gada rudenim. Jaunais tilts tiks būvēts ar četriem laidumiem, un zem tilta tiks paredzēta gājēju ietve, savienojot to ar esošo infrastruktūru.Kopējais skats uz projekta nozīmi
Jaunā tilta būvniecība būs ievērojams ieguldījums Salacgrīvas reģiona attīstībā, sniedzot drošāku un modernāku transporta infrastruktūru gan gājējiem, gan transportlīdzekļiem. Būvnieki apņemās nodrošināt, ka jaunais tilts ne tikai izpildīs tehniskos standartus, bet arī veicinās vietējās kopienas labklājību.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz VS portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit