SM: "Eiropas dzelzceļa līniju" integrēšana LDz koncernā kā meitassabiedrībai varētu ilgt vienu gaduLatvijā
Foto un virsraksts: NRA
  • 2025. gada 17. aprīlis 09:42
  • NRA
  • 35

SM: "Eiropas dzelzceļa līniju" integrēšana LDz koncernā kā meitassabiedrībai varētu ilgt vienu gadu

Projekta nozīmīgums

Latvijā aktuāls jautājums par dzelzceļa projekta "Rail Baltica" īstenošanu ieņem jaunu virzienu. Kā rāda jaunākā informācija, SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" integrēšana VAS "Latvijas dzelzceļš" (LDz) koncernā kā meitassabiedrībai varētu ilgt aptuveni vienu gadu. Šī integrācija ir būtiska, lai nodrošinātu efektīvāku un stabilāku dzelzceļa infrastruktūras attīstību.

Integrācijas process

Satiksmes ministrija (SM) norādīja, ka integrācijas process ir nepieciešams, lai uzlabotu resursu izmantošanu un koordināciju starp dažādām dzelzceļa nozares struktūrām. Šādā veidā plānots padarīt dzelzceļa projektu administrēšanu un izpildi efektīvāku, kā arī palielināt publiskā un privātā sektora sadarbību.

Būtiska loma Rail Baltica projektā

Projekts "Rail Baltica" ir viens no ambiciozākajiem transporta infrastruktūras projektiem Baltijas valstīs, kas saistīts ar Eiropas Savienības prioritātēm. Tās mērķis ir izveidot modernu dzelzceļa tīklu, kas savienos Baltijas valstis ar Eiropas dzelzceļa sistēmu un sekmēs ekonomisko attīstību reģionā.

Nākotnes perspektīvas

Plānotā integrācija sniegs iespēju būtiski uzlabot dzelzceļa pakalpojumu kvalitāti un pieejamību. Tas varētu pozitīvi ietekmēt ne tikai pasažieru, bet arī kravu pārvadājumu efektivitāti, tādējādi veicinot Latvijas transporta sektora konkurētspēju starptautiskajā tirgū. Tādējādi, nozīmīgās pārmaiņas Latvijas dzelzceļa nozarē sola jaunas iespējas nākotnē un apliecina valsts apņemšanos virzīties uz modernizāciju un attīstību.

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz NRA portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas