Šobrīd traucēti "Swedbank" pakalpojumi – nedarbojas internetbanka un nav iespējams tikt lietotnē
Tehniskas problēmas Swedbank pakalpojumu darbībā
Šobrīd Swedbank klienti saskaras ar nopietnām tehniskām problēmām, kas ietekmē bankas sniegtos pakalpojumus. Saskaņā ar bankas izplatīto paziņojumu, ir novērojamas grūtības, kas traucē piekļuvei internetbankai un mobilajai lietotnei.Klientu apmierinātība zem jautājuma
Šādas problēmas var radīt ievērojamu apgrūtinājumu ikdienas darījumos un finanšu plānošanā, tādēļ daudzi klienti ir neapmierināti ar situāciju. Banka ir aicinājusi savus klientus saglabāt mieru un solījusi darīt visu iespējamo, lai ātri atrisinātu radušās grūtības.Pakāpeniska informācijas sniegšana par situāciju
Swedbank apņēmusies regulāri informēt sabiedrību par situācijas attīstību. Klienti tiek aicināti sekot līdzi jaunumiem gan bankas oficiālajā mājas lapā, gan sociālajos tīklos.Risinājumu meklējumi
Bankas tehniskā komanda strādā pie situācijas novēršanas, lai atjaunotu pakalpojumu darbību pēc iespējas ātrāk. Ir paredzēts, ka pakalpojumu atjaunošana notiks pakāpeniski, tomēr precīzs laiks joprojām nav zināms.Klientu atbalsta iespējas
Lai sniegtu papildu atbalstu saviem klientiem, Swedbank piedāvā konsultācijas telefoniski. Banka lūdz klientus būt pacietīgiem un izvairīties no iespējamiem riskiem, piemēram, nesaņemt nekādas informācijas no neoficiāliem avotiem par situāciju.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit