"Tā ir naida mašīna" – pazīstams Vācijas futbola klubs vairs neizmantos Maskam piederošo sociālo medijuFutbols/Ārzemēs
Foto un virsraksts: Delfi

"Tā ir naida mašīna" – pazīstams Vācijas futbola klubs vairs neizmantos Maskam piederošo sociālo mediju

Ievads: "St. Pauli" un naida mašīna

Vācijas futbola klubs "St. Pauli" paziņojis par savu lēmumu terminēt sadarbību ar ASV uzņēmēja Īlona Maska piederošo sociālo mediju platformu "X". Klubs šo lēmumu pamatoja ar bažām par platformas ietekmi uz sabiedrību un pat nacionālajām vēlēšanām.

Naida retorika un tās sekas

"St. Pauli" raksturo "X" kā "naida mašīnu", norādot uz platformā izplatītās naida runas un dezinformācijas pieaugumu. Kluba vadība uzsver, ka šāda retorika var radīt kaitējumu sabiedriskajai diskusijai un veicināt polarizāciju, kas ir īpaši bīstami pirms gaidāmajām Vācijas vēlēšanām.

Politiskās sekas un atbildība

Klubs norāda, ka sociālo mediju platformu īpašniekiem būtu jāuzņemas vairāk atbildības par saturu, ko viņi ļauj izplatīt. Tiek uzsvērts, ka atbildīgākā pieeja varētu mazināt riska faktorus, kas saistīti ar politisko ietekmi, kā arī palīdzēt uzturēt veselīgāku komunikāciju sabiedrībā.

Futbola kluba vērtības

"St. Pauli" ir pazīstams ar savu sociāli atbildīgo pieeju, un šis solis tikai pastiprina kluba apņemšanos cīnīties pret naidu, diskrimināciju un sociālo nevienlīdzību. Klubs aicina citus sporta un izklaides nozaru pārstāvjus sekot viņu piemēram un izsvērt savas attiecības ar platformām, kas veicina naida runas izplatību.

Nobeigums: Sasniegtā ietekme

Lai arī "St. Pauli" lēmums var šķist neliels, tas sūta svarīgu vēstījumu gan Vācijas, gan starptautiskai sabiedrībai. Klubs cer, ka tā rīcība var kalpot par impulsu plašākai diskusijai par sociālo mediju lomu mūsdienu demokrātijās un attiecībām ar politisko retoriku.

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas