Tirgotāju pēdās. "Lido" ievieš lojalitātes programmu ar uzkrājuma iespējāmEkonomika/Delfi plus/Delfi bizness
Foto un virsraksts: Delfi
  • 2024. gada 29. septembris 08:30
  • Delfi
  • 15

Tirgotāju pēdās. "Lido" ievieš lojalitātes programmu ar uzkrājuma iespējām

Ievads par "Lido" jauno lojalitātes programmu

Latvijas pazīstamais ēdināšanas uzņēmums "Lido" ir paziņojis par jauniem plāniem, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un stimulētu lojālo pircēju atbalstu. Šogad oktobrī tiks ieviesta inovatīva lojalitātes programma, kas ietver arī uzkrājuma iespējas. Šis solis norāda uz uzņēmuma apņemšanos attīstīties un pielāgoties patērētāju vajadzībām.

Investīcijas un mērķi

"Lido" plāno ieguldīt 100 tūkstošus eiro šajā projektā, kas liecina par nopietnām intencijām un ilgtermiņa stratēģiju uzņēmuma izaugsmē. Jaunā lojalitātes programma ne tikai ļaus klientiem gūt īpašas priekšrocības, bet arī sniegs iespēju uzkrāt punktus, kas vēlāk var tikt izmantoti pirkumiem. Tādējādi uzņēmums sarūpēs unikālu pieredzi saviem klientiem.

Programmas darbības veids

Lojalitātes programma darbosies caur "Lido" aplikāciju, kas būs pieejama gan iOS, gan Android ierīcēm. Klienti varēs reģistrēties un sākt krāt punktus, veicot pirkumus uzņēmuma ēdināšanas vietās. Punkts var tikt izmantots, lai saņemtu atlaides vai vienreizējus piedāvājumus, tādā veidā veidojot aizvien tuvāku saikni ar zīmolu.

Ieguvumi klientiem un uzņēmumam

Jaunās programmas uzsākšana sniegs ieguvumus ne tikai "Lido" klientiem, bet arī pašam uzņēmumam. Klienti tiks motivēti biežāk apmeklēt kafejnīcas un restorānus, kā arī tajos iegādāties preces. Tas veicinās pārdošanas apjomu pieaugumu, kā arī palielinās klientu uzticību uzņēmumam.

Nepārprotama nākotne “Lido” lupatu tirgus segmentā

Ieviešot šo lojalitātes programmu, "Lido" nostiprina savas pozīcijas Latvijas tirgū, piedāvājot klientiem jaunas iespējas un pieredzi. Uzņēmuma vadība uzsver, ka galvenais mērķis ir ne tikai palielināt peļņu, bet arī rūpēties par klientu apmierinātību un izpratni par uzņēmuma vērtībām. Šādas iniciatīvas pierādīs, ka "Lido" ne tikai ieklausās klientu vajadzībās, bet arī piedāvā inovatīvus risinājumus, kas uzlabo ikdienas pieredzi.

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas