Uldis Rudaks neapmierināts ar mobilā sakara operatora attieksmi – viņam izsniedz saplēstu telefonu un liek par to samaksāt
Uldis Rudaks dalās savā pieredzē
Mūzikas kritiķis un žurnālists Uldis Rudaks sociālajā vietnē “Facebook” ir izteicis neapmierinātību ar mobilo sakaru operatora SIA “Latvijas Mobilais Telefons” sniegto pakalpojumu kvalitāti. Viņš savā ierakstā dalījies ar nepatīkamu pieredzi, kas viņam notikusi, iegādājoties jaunu telefonu.Problēma ar saplēsto telefonu
Rudaks stāsta, ka, apmeklējot operatora tirdzniecības vietu, viņam tika izsniegts mobilais telefons, kas izrādījās saplēsts. Jāpiebilst, ka šī situācija ne tikai apgrūtināja viņa ikdienu, bet arī raisīja šaubas par operatora attieksmi pret klientiem.Neapmierinātība ar klientu servisu
Uldis Rudaks uzsvēra, ka šāda attieksme no mobilo sakaru operatora puses ir nepieņemama un neprofesionāla. Viņš norāda, ka klients nevar būt atbildīgs par tā produkta kvalitāti, ja tas tiek izsniegts neskarts. Kritiķis ir pārliecināts, ka šāda rīcība ir jānoraida, un viņš vairs nevēlas nodarboties ar šo operatoru.Sabiedrības reakcija
Rudaka ieraksts izraisījis plašu sabiedrības reakciju, un daudzi citi lietotāji dalījušies ar savām līdzīgajām pieredzēm ar “Latvijas Mobilais Telefons”. Daži uzsver, ka arī viņiem radušās problēmas ar šo operatoru, kas liek domāt par nepieciešamību mainīt pieeju klientu apkalpošanai.Aicinājums uz pārmaiņām
Šis incidents liecina par nepieciešamību mobilajiem sakaru operatoriem uzlabot savus pakalpojumus, īpaši attiecībā uz klientu apkalpošanu. Uldis Rudaks aicina visus potenciālos klientus būt piesardzīgiem, izvēloties operatoru, lai izvairītos no līdzīgām situācijām nākotnē.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz JAUNS.LV portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit