Vairumu iedzīvotāju no elektroauto iegādes attur cena
Elektroauto iegāde – cena kā šķērslis
Lai gan elektroauto piedāvā videi draudzīgāku transporta risinājumu, liela daļa iedzīvotāju joprojām atturas no to iegādes, galvenokārt cenu dēļ. SEB bankas pētījums atklāj, ka vairākums potenču pircēju šajā segmentā joprojām uzskata elektroauto par dārgu iegādi, kas būtiski ietekmē šā transporta līdzekļa popularitāti.Pozitīva tendence esošo elektroauto lietotāju vidū
Pētījums liecina, ka lielākā daļa (76%) esošo elektroauto lietotāju nākotnē plāno atkārtoti iegādāties elektroauto. Tas norāda uz apmierinātību ar šo transporta veidu, kā arī pozitīvu pieredzi, ko tie sniedz.Jaunieši un jauni projekti – atvērtāki elektroauto iegādei
Jaunieši un cilvēki, kas dzīvo jaunajos projektos, izrāda lielāku interesi par elektroauto iegādi. Viņi ir gatavi investēt videi draudzīgākos risinājumos un novērtē priekšrocības, ko elektroauto piedāvā ikdienas lietošanā.Ģeogrāfiskās atšķirības elektroauto popularitātē
Pētījums arī parāda, ka vislielākā interese par elektroauto iegādi ir Rīgā, Pierīgā un Kurzemē. Šajās teritorijās iedzīvotāji ir vairāk atvērti jauniem risinājumiem un inovatīvām tehnoloģijām, kas, iespējams, veicina elektroauto popularitāti.Secinājumi un nākotnes perspektīvas
Lai gan cena ir būtisks faktors, kas attur iedzīvotājus no elektroauto iegādes, esošo lietotāju apmierinātība un jauniešu interesi var kalpot kā pamats tirgus izaugsmei nākotnē. Ar cenas samazināšanos un valsts atbalsta mehānismiem ir iespējams, ka nākotnē elektroauto iegāde kļūs pieejamāka plašākai sabiedrības daļai.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit