
Velosipēdu stiprinājumu ierīkošana visos jaunajos elektrovilcienos izmaksās aptuveni 950 000 eiro
Jaunās elektrovilcienu revitalizācijas iniciatīva
Latvijā turpinās investīcijas sabiedriskajā transportā, un šoreiz uzmanības centrā ir jaunie elektrovilcieni. AS "Pasažieru vilciens" paziņoja, ka velosipēdu stiprinājumu ierīkošana visos jaunajos elektrovilcienos izmaksās aptuveni 950 000 eiro. Šī iniciatīva ir daļa no plašāka mēroga projekta, kura mērķis ir veicināt ilgtspējīgu transporta izmantošanu un palielināt sabiedriskā transporta pieejamību.Eiropas Savienības atbalsts projektam
Saskaņā ar aģentūras LETA informāciju, kopējās izmaksas sastāda tieši 948 592 eiro, no kuriem ievērojams finansējuma daļa, proti, 806 303 eiro, būs pieejama no Eiropas Savienības (ES) kohēzijas politikas programmas 2021.-2027.gadam. Šis atbalsts liecina par ES apņemšanos veicināt transporta ilgtspēju un nodrošināt labākas iespējas transporta pakalpojumu lietotājiem.Ieguvumi sabiedrībai
Velosipēdu stiprinājumu uzstādīšana elektrovilcienos ne tikai padarīs sabiedrisko transportu pieejamāku tiem, kas izvēlas pārvietoties ar velosipēdu, bet arī veicinās videi draudzīgāku pārvietošanās veidu. Laikā, kad videi draudzīgas transporta formas kļūst arvien svarīgākas, šāda veida projekti ir būtiski, lai palielinātu sabiedrības izpratni par ilgtspējīgām izvēlēm.Nākotnes perspektīvas
Sagaidāms, ka velosipēdu stiprinājumu ierīkošana visos jaunajos elektrovilcienos tiks pabeigta tuvākajā nākotnē, un tie kalpos kā lielisks piemērs tam, kā sabiedriskā transporta attīstībā var iesaistīt vidi un sabiedrību. Šis projects varētu veicināt arī citu valstu interesi par līdzīgiem risinājumiem, kas padara Latvijas dzelzceļa transporta nozari par paraugu citām ES valstīm.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz PRESS portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit