«Amazon» konkurēs ar Ķīnas e-komercijas gigantiem lēto preču segmentā
Amazon jauna stratēģija lēto preču tirgū
ASV interneta tirdzniecības milzis "Amazon" ir paziņojis par savu jauno iniciatīvu, lai nostiprinātu pozīcijas zemu cenu preču tirgū. Konkurējot ar Ķīnas e-komercijas gigantēm, kas piedāvā pievilcīgas cenas, piemēram, "Temu" un "Shein", uzņēmums ir izveidojis jaunu vietni "Haul".Haul: jauns iepirkšanās galamērķis līdz 20 USD
Vietne "Haul" būs orientēta uz produktu tirdzniecību, kuru cena nepārsniegs 20 ASV dolārus. Šis solis ir skaidrs signāls tirgum, ka "Amazon" ir apņēmies piedāvāt pieejamākas cenas un stiprināt savas pozīcijas zemo cenu segmentā. Šim nolūkam uzņēmums plāno palielināt produktu klāstu un uzlabot iepirkšanās pieredzi saviem lietotājiem.Reakcija no konkurences puses
Šīs izmaiņas radīs būtisku spiedienu uz jau esošajiem tirgus dalībniekiem. "Temu" un "Shein" ir nostiprinājuši savas pozīcijas, piedāvājot ne tikai zemas cenas, bet arī plašu izvēli un ātru piegādi. Tagad viņiem būs jāpiedomā, kā pretoties "Amazon"9782734 jauniem centieniem, kas, iespējams, mainīs kanālus, kurā patērētāji iegādājas izdevīgas cenas produktus.Nākotnes perspektīvas e-komercijas tirgū
Paredzams, ka "Amazon" jauno stratēģiju ietekmēs ne tikai patērētāju uzvedību, bet arī kopējo e-komercijas tirgu. Uzņēmuma centienu sekmīgums varētu nozīmēt, ka būtu jāsagatavojas plašākai cenas karai, kas var ietekmēt arī citus segmentus un uzņēmumus. Līdz ar to ir interesanti novērot, kā attīstīsies situācija un kādi jauni piedāvājumi tiks ieviesti tirgū nākotnē.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz LSM portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit