Citus gadus iztika bez. Kāpēc LTV pērk krīzes komunikācijas pakalpojumus

Krīzes komunikācijas pakalpojumu iegāde

Latvijas Televīzija (LTV) ir paziņojusi par lēmumu iegādāties krīzes komunikācijas pakalpojumus par kopējo summu 27 tūkstoši eiro. Līdz gada beigām plānots nodrošināt šos pakalpojumus, kas, kā liecina iepirkuma gaitā izskanējušās diskusijas, rada jautājumus par to, kāpēc LTV ir izvēlējusies šādu soli.

Iepriekšējais pieredze un jaunās prasības

Daudzu gadu garumā LTV ir spējusi iztikt bez specializētiem krīzes komunikācijas pakalpojumiem, tomēr pēdējā laikā situācija Latvijas sabiedrībā ir kļuvusi sarežģītāka. Krīzes situācijas, kuras prasa ātru un efektīvu komunikāciju, ir notikušas arvien biežāk, un plašsaziņas līdzekļiem ir nepieciešams profesionāli reaģēt uz šīm situācijām, lai saglabātu uzticību auditorijas acīs.

Diskusijas sociālajos tīklos

Iepirkums ir izsaucis plašas diskusijas sociālajā tīklā "X". Daži lietotāji apšauba nepieciešamību pēc šādiem pakalpojumiem, kamēr citi uzsver, ka krīzes komunikācija ir būtiska, lai nodrošinātu uzņēmuma reputāciju un uzticamību. Šāda veida pakalpojumu iegāde var kalpot kā preventīvs pasākums un palīdzēt LTV izsargāties no iespējamiem negadījumiem, kas varētu kaitēt tās tēlam.

Ko par to saka "Delfi"?

Portāls "Delfi" ir veicis pētījumu par iepirkuma mērķiem un nosacījumiem. Tiek skaidrots, ka krīzes komunikācijas pakalpojumi ir paredzēti, lai nodrošinātu LTV iespēju ātri un efektīvi reaģēt uz dažādām situācijām, kas var radīt negatīvu ietekmi uz televīzijas publicitāti un auditorijas uzticību. Tiek plānots arī pārraudzīt, kā šos pakalpojumus izmanto Latvijas Radio, kas jau ilgstoši izmanto profesionālu krīzes komunikāciju un ir ieguvuši pozitīvu pieredzi šajā jomā.

Nākotnes perspektīvas

Šis lēmums var signalizēt par jauniem kvalitātes standartiem Latvijas plašsaziņas līdzekļos, kas apzinās, ka laikmetā, kad sociālie tīkli un ātra informācija ir kļuvuši par sabiedrības dzīves normu, krīzes komunikācija ir kļuvis par obligātu elementu veiksmīgai darbībai. Cerams, ka LTV inovatīvie soļi radīs pozitīvu piemēru un mudinās arī citus plašsaziņas līdzekļus ieguldīt resursus krīzes komunikācijas jomā.

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas